ربات ارسال دایرکت انبوه در توییتر

ربات ارسال دایرکت انبوه در توییتر

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارسال دایرکت انبوه در توییتر است. ربات‌های این پکیج قابلیت استخراج خودکار آی دی فالوورهای پیج هدف، آی دی لایک کنندگان و کامنت گذاران پست‌ها و… را داشته و علاوه بر امکان ارسال دایرکت انبوه، امکان ارسال لایک و کامنت انبوه را نیز دارد.

این محصول، پنلی و شارژی نیست!

نیاز به هیچگونه هزینه اضافه به ازاء ارسال‌ها ندارید!
ربات ارسال دایرکت انبوه توییتر ما، یک محصول نرم افزاری است که در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) شما نصب می‌شود و هر تعداد دایرکت که به وسیله آن ارسال نمایید هزینه اضافه‌ای برای شما ندارد.

پاسخ به پرسش مهم

 

روزانه چه تعداد دایرکت ارسال کنیم تا بلاک نشویم؟

 

بطور کلی، شما می‌توانید بسته به امتیاز مثبت اکانت توییترتان، روزانه بین 10 تا 1000 (یا حتی بیشتر) دایرکت ارسال کنید بدون اینکه بلاک شوید.در چه صورت امتیاز مثبت اکانت شما بیشتر میشود؟

  • اگر برای اکانت خود عکس پروفایل قرار دهید و بایو را تکمیل کنید.
  • اگر عمر (زمان ساخت) اکانت شما بیشتر شود.
  • اگر در توییتر فعالیت داشته باشید، پست و استوری بگذارید ، فالوور جمع کنید و…
  • و از همه مهم‌تر: اگر دیگران به فعالیت‌های شما در توییتر واکنش نشان دهند (مثلا به دایرکت ارسالی شما پاسخ دهند) امتیاز مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد.

هر چه مجموع امتیاز مثبت اکانت خود را با انجام امور فوق، افزایش دهید؛ میتوانید تعداد دایرکت بیشتری در روز ارسال نمایید.

ترفندهای VIP برای افزایش امتیاز مثبت اکانت‌ها، پس از خرید نسخه کامل، قابل دریافت خواهد بود.

هشدار: در مورد اکانت‌های تازه ساخته شده (که خام هستند) باید با احتیاط جلو بروید زیرا این اکانت‌ها در بدو کار هیچ امتیاز مثبتی ندارند و اگر دیگران آنها را رپیورت یا بلاک کنند، بلافاصله از دسترس خارج میشوند. توصیه میکنیم طبق ترفندهای VIP مطرح شده در داخل پکیج، از این اکانت‌ها استفاده نمایید.

امکان ارسال دایرکت به افراد غریبه

ربات ارسال پیام انبوه، میتواند پیام متنی شما را خودکار به افراد غریبه (که از فالوورهای شما نیستند و قبلاً در توییتر با آنها چت نداشته‌اید) دایرکت نماید و یا حتی پست‌های موردنظر شما را برای آنان در توییتر فروارد کند.

مزیت: جذب مشتری جدید

ارسال دایرکت تبلیغاتی به افراد غریبه سبب میشود تا افراد جدید که قبلاً پیج شما را نمی‌شناختند با آن آشنا شده و از پیجتان بازدید و احتمالاً آن را فالو کنند.

ارائه گزارش از نتیجه ارسال‌ها

ربات پس از انجام هر ارسال، گزارشی از وضعیت انجام آن در فایل اکسل به شما ارائه خواهد داد تا مطلع شوید که پیام شما به کدام آیدی‌ها ارسال شده و به دست کدام آیدی‌ها نرسیده است.

مزیت: اطلاع کامل از وضعیت ارسال‌ها

دریافت گزارش از نتیجه کار ربات به شما کمک میکند تا از زمان ارسال دایرکت‌ها و موفقیت یا عدم موفقیت ارسال‌ها اطلاع کامل داشته باشید و بتوانید تصمیم‌های درستی اتخاذ کنید.

آزاد بودن سیستم به هنگام اجرای ربات

ما ربات ارسال دایرکت توییتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که به هنگام اجرا، از ماوس و کیبورد سیستم شما استفاده نکند.

مزیت: امکان استفاده از سیستم به هنگام اجرای ربات

شما میتوانید همزمان با فعالیت ربات روی کامپیوترتان، از سیستم برای انجام سایر امور شخصی خود نیز استفاده نمایید.

دارای جزوه ارزشمند «ترفندهای بلاک و ریپورت نشدن»

همراه با خرید پکیج ربات، فایل PDF ارزشمند «ترفندهای بلاک و ریپورت نشدن» در اختیار شما قرار می‌گیرد که نتیجه سالها تجربه ما در حوزه ارسال انبوه دایرکت در توییتر است.

مزیت: کاهش چشمگیر بلاکی و ریپورتی خطوط

ترفندها و نکات موجود در PDF مذکور، شامل قواعدی است که رعایتشان سبب میشود بتوانید تعداد دایرکت ارسالی خود را افزایش دهید و بازده تبلیغات خود را افزایش دهید بدون اینکه بلاک شوید.

امکان تعویض خودکار اکانت ها

پس از اینکه ربات، کار با یک اکانتی را تمام کرد بطور خودکار به اکانت بعدی رفته و ادامه کارها را با اکانت بعدی طی خواهد کرد.

مزیت: بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی

ربات، با یک بار معرفی اکانت‌ها به آن، اکانت‌های توییتر شما را شناسایی میکند و از آن پس، در امور انبوه، خیالتان بابت تعویض و استفاده از اکانت ها راحت خواهد بود.

امکان استفاده و مدیریت اکانت‌های متعدد

ربات هیچ محدودیتی در زمینه تعداد اکانت ندارد؛ در واقع شما میتوانید هر تعداد اکانت که بخواهید به ربات معرفی کنید تا کار ارسال دایرکت و دیگر امور را بواسطه آنها بطور خودکار انجام دهد.

مزیت: افزایش تعداد فعالیت‌های کل

هر چه از اکانت‌های بیشتری استفاده کنید می‌توانید فعالیت‌های تبلیغاتی بیشتری (نظیر فالو، لایک، کامنت و …) در توییتر انجام دهید.

امکان ثبت لایک و کامنت انبوه

ربات میتواند با استفاده از اکانت‌های متعددی که در اختیار آن قرار می‌دهید پست توییتر شما را لایک بزند و برای آن کامنت بگذارد.

مزیت: افزایش تعامل و ورود به اکسپلور

زمانیکه کاربران زیادی پست شما را در ساعات اولیه انتشارش لایک کنند یا برای آن کامنت بگذارند، توییتر، پست شما را محبوب تشخیص داده و ممکن است آن را در اکسپلور به دیگران نشان دهد.

امکان منشن انبوه

یکی از ربات‌‌های موجود در این پکیج می‌تواند در زیر پست هدف شما، کامنت‌های انبوه ثبت کرده و آیدی‌های موردنظرتان را در داخل کامنت‌ها منشن کند.

مزیت: افزایش تعامل

منشن کردن افراد، توجه آنها را به پست شما جلب میکند و آنها را به پست شما میکشاند که در نهایت باعث افزایش نرخ تعامل و دیده شدن پست شما خواهد شد.

امکان فالو هدفمند

ربات میتواند یک پیج را با اکانت‌های انبوه (که شما به ربات معرفی میکنید) برایتان فالو کند؛ البته امکان فالو کردن چندین پیج را نیز دارد.

مزیت: بالا بردن امتیاز و اعتبار یک پیج

فالو کردن یک پیج با اکانت های متعدد برای آن پیج امتیاز مثبت داشته و باعث بالا رفتن اعتبار آن نزد توییتر میشود. البته در نظر دیگران نیز، داشتن پیجی با فالوور زیاد جلوه خوبی دارد

امکان استخراج آیدی

در این پکیج، رباتی وجود دارد که میتواند خودکار آیدی توییتر افراد را از جاهای مختلف توییتر (از بین فالوورها و فالوئینگ‌های یک پیج، لایک‌گذاران و کامنت‌گذاران یک پست و…) استخراج کند.

مزیت: هدفمند کردن تبلیغات

با استخراج آیدی از پیج‌ها یا پست‌هایی که مرتبط به حوزه کاری شما هستند یک بانک آیدی از افرادی برای خود تهیه میکنید که به موضوع کاری شما علاقمند بوده و مخاطبین هدف مناسبی برای تبلیغات خواهند بود.

امکان ارسال دایرکت متفاوت به هر نفر

شما میتوانید ربات را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای هر نفر از مخاطبین هدفتان، متن متفاوتی دایرکت نموده یا پست متفاوتی را فروارد کند. همچنین شما میتوانید نام گیرنده را در متن پیام درج نمایید.

مزیت: اثرگذاری بیشتر پیام ارسالی

درج نام گیرنده (مثلاً علی عزیز) در ابتدای هر پیام، سبب میشود تا توجه مخاطب را به خوبی جلب کنید و میزان اثرگذاری پیام های تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

امکان ارسال عکس، ویدئو، لینک و…

علاوه بر ارسال پیام متنی شامل لینک، ربات میتواند انواع محتوا از جمله عکس و ویدئو را در قالب یک پست توییتری به افراد مختلف دایرکت کند.

مزیت: جذابیت بیشتر پیام‌های ارسالی

بدیهی است که اگر متن پیام تبلیغاتی شما با عکس و ویدئوهای جذاب همراه باشد مخاطبین بیشتری را به خود جذب خواهد کرد و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Disk Drive: S.S.D
  • CPU: 4-Core 2 GH.z
  • RAM: 6 GB

پیش نیازها

  • اجرا فقط بر روی ویندوز Windows (7 تا 11 ,Server 2008-2019)
  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی Firefox (آخرین ورژن)
ربات ارسال دایرکت انبوه در توییتر