فروش و ثبت سفارش انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک

ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارسال تبلیغات و دایرکت انبوه در اینستاگرام است. ربات‌های این پکیج قابلیت استخراج خودکار آی دی فالوورهای پیج هدف، آی دی لایک کنندگان و کامنت گذاران پست‌ها و… را داشته و علاوه بر امکان ارسال دایرکت انبوه، امکان ارسال لایک و کامنت انبوه را نیز دارد.

این محصول، پنلی و شارژی نـیست!

بلکه یک نرم افزار دائمی است و جذب فالوور با آن هزینه‌ای ندارد!ربات افزایش فالوور اینستاگرام ما، در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) نصب می‌شود و هر فعالیت تعاملی (فالو، آنفالو، لایک، کامنت و …) که به وسیله آن انجام دهید هزینه‌ای ندارد.

چرا ربات اینستاگرام ما اکشن بلاک (Action Block) نمی شود؟ مهم

 

اینستاگرام در آپدیت پاییز 2018 یک بند به بندهای توافقنامه خود اضافه کرده است که مستقیماً درباره تشخیص انسان از ربات صحبت می کند.
متن آن بند از توافقنامه به شرح زیر است:

We receive different kinds of information from your device, like how you tap and scroll, which can help distinguish humans from bots and detect fraud…

که می گوید: ما از دستگاه شما اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را دریافت می کنیم تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار بگیرد!
الگوریتم پشت پرده این بند توافقنامه به راحتی قابل تشخیص است اینستاگرام با جمع آوری و آنالیز اطلاعات مرتبط با نحوه حرکت دادن ماوس (یا دست) و نحوه کلیک کردن یا اسکرول کردن؛ رفتار انسانی را از رفتار رباتیک تفکیک می کند!
بنابراین در حال حاضر اگر رباتی بخواهد فعالیتی انجام دهد باید حتما بتواند حرکات ماوس (یا دست) را شبیه سازی نماید تا به عنوان ربات شناسایی نشود…

در هر روز چه تعداد فعالیت (فالو و لایک و کامنت) با ربات میتوان انجام داد؟ مهم

 
به طور کلی یک اکانت معمولی (که حداقل 6 ماه از زمان ایجادش گذشته است) میتواند
حدوداً 50 فالو در ساعت (و حدود 400 فالو در روز)
حدوداً 20 کامنت در ساعت (و حدود 150 کامنت در روز)
حدوداً 100 لایک در ساعت (و حدود 800 لایک در روز)
انجام دهد.
چرا میگوییم حدوداً؟ زیرا اینستاگرام یک سیستم امتیازدهی و اعتباردهی به اکانت‌ها دارد که به قدمت اکانت و نسبت تعامل دیگران با آن اکانت وابسته است؛ یعنی هر چه اکانت قدیمی‌تر بوده و افراد بیشتری با آن تعامل داشته باشند اینستاگرام، امتیاز مثبت بیشتری به آن اکانت داده و در نتیجه تعداد فعالیت‌هایی که میتوان با آن اکانت میتوان انجام داد نیز بیشتر خواهد بود.هشدارطبق سیستم امتیازدهی اینستاگرام (که در بالا گفتیم) باید نسبت به اکانت‌های تازه ساخته شده (کمتر از 6 ماه) حساسیت بیشتری به خرج دهید (زیرا امتیاز و اعتبار آنها نزد اینستاگرام بسیار پایین است) و باید تعداد فعالیت آنها را به تعداد بسیار کمتری نسبت به تعداد مطرح شده در بالا محدود کنید.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک

ربات کامنت گذار و بک لینک گیر

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد است که میتوانند کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک سایت تان) را به صورت کاملاً خودکار در بخش کامنت گذاری (بخش نظرات) و یا در بخش “تماس با ما” سایت های دیگر درج کنند. هزاران سایت آماده برای کامنت گذاری و قابلیت جمع آوری لینک از گوگل، از دیگر بخش‌های این پکیج هستند.

انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات استخراج اطلاعات از سایت ها
 
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد است که می‌توانند از سایت های مختلف اطلاعات افراد و آگهی ها را استخراج کنند و در اختیارتان قرار دهند.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات افزایش فالوور توییتر
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای افزایش فالوور توییتر است. ربات های این پکیج دارای تضمین بلاک نـشدن بوده و با افزایش تعامل اکانت توییتر شما سبب افزایش تعداد فالورهای شما می‌شوند.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات ارسال ایمیل انبوه
این محصول در حقیقت پکیجی شامل 3 ربات برای ارسال ایمیل به صورت انبوه است که تمرکزش در حال حاضر بر روی ارسال ایمیل از طریق سیستم جیمیل (خدمات ارسال ایمیل گوگل) است. این بسته همچنین دارای آموزش‌های متنی و ویدئویی ویژه برای آشنایی با طرز کار ربات و نیز ترفندها و نکات خاص برای ممانعت از اسپم شدن اکانت‌ها می‌باشد.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات ارسال دایرکت انبوه در توییتر

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارسال دایرکت انبوه در توییتر است. ربات‌های این پکیج قابلیت استخراج خودکار آی دی فالوورهای پیج هدف، آی دی لایک کنندگان و کامنت گذاران پست‌ها و… را داشته و علاوه بر امکان ارسال دایرکت انبوه، امکان ارسال لایک و کامنت انبوه را نیز دارد.

انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
سفارش انواع ربات هوشمند و اتوماتیک
تخصص ما ساخت ربات‌های نرم افزاریست! اگر ربات مورد نظر خود را در لیست ربات های آماده ما پیدا نکردید کافیست آنرا سفارش دهید ، هر گونه رباتی را برای شما طراحی خواهیم کرد.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل
این محصول در حقیقت پکیجی شامل ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارتقاء سئو سایت شما می‌باشد. ربات های این پکیج دارای امکان بی نظیری حل کپچای گوگل (من ربات نیستم) هستند. همچنین این پکیج دارای تضمین 100% پنالتی نـشدن و ثبت قطعی تک تک بازدیدها در گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس نیز می‌باشد.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
شماره سریال برنامه اجرا کننده نرم افزار
با تعویض ویندوز بر روی همان سیستم، برای شماره سریال مشکلی پیش نیامده و قابل استفاده مجدد خواهد بود.
هنگام استفاده از ربات ارسال پیام انبوه ، ماوس و کیبورد سیستم شما قابل استفاده نخواهد بود
توجه داشته باشید که به همراه اغلب محصولات جانبی 1 عدد شماره سریال برنامه اجرا کننده ارائه می شود . لذا اگر قصدتان خرید محصولاتی نظیر ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ ، ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام ، ربات اینستاگرام یا مواردی از این دست می باشد نیاز به خرید جداگانه شماره سریال نخواهید داشت.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات استخراج و آپلود آگهی
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارسال استخراج و اپلود آگهی ها است. ربات‌ این پکیج قابلیت استخراج خودکار آگهی از پیج هدف ، و آپلود آگهی در سایت مد نظر شما را داشته و علاوه بر امکان استخراج و آپلود امکان ویرایش مطابق سلیقه شما را نیز دارد.
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
ربات هوشمند نردبان اتوماتیک پیشخوان
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای کپی و لینک گیری از پیشخوان سایت شما و آپلود مجدد آگهی ها در صفحه پیشخوان شماست . بطوری که اپلیکیشن و سایت شما آنلاین و بصورت لحظه ای فعال باشد
انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک

ربات ارسال پیام انبوه در واتس اپ

 
whatsapp logo

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد برای ارسال پیام انبوه و تبلیغات در واتساپ است که شامل آموزش‌ها و ترفندهای ویژه ریپورت و بلاک نـشدن نیز می‌باشد. ربات های این پکیج امکاناتی برای ارسال عکس، ویدئو، لینک، ایموجی و … به همراه پیام را داشته و می‌توانند از گروه‌های واتساپی، شماره تمام اعضاء را استخراج نمایند. تا برای کار ارسال رگباری یا اد در گروه مورد استفاده قرار گیرن

انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام

 
ربات تلگرام

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد برای ارسال پیام انبوه و تبلیغات در تلگرام است که شامل آموزش‌ها و ترفندهای ویژه بلاک نـشدن نیز می‌باشد. ربات های این پکیج امکاناتی برای ارسال عکس، ویدئو، لینک و… به همراه پیام را داشته و می‌توانند از گروه‌های تلگرامی، آی‌دی تمام اعضاء را استخراج نمایند تا برای کار ارسال رگباری یا اد در گروه مورد استفاده قرار گیرند.

انواع ربات های نرم افزاری هوشمند و اتوماتیک
همه حیوانات

همه حیوانات

همه حیوانات   به طور کلی، حیوانات به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل گروه‌های زیر هستند: پستانداران: این گروه شامل حیواناتی مانند انسان‌ها، شیرها،

توضیحات بیشتر »
تاثیر نگهداری حیوانات خانگی بر سلامت جسمی و روانی

تاثیر نگهداری حیوانات خانگی بر سلامت جسمی و روانی

تاثیر تغذیه صحیح، محیط بدون استرس، روحیه خوب ورزش بر روی سلامت جسمی روحی به اثبات رسیده است.تحقیقات زیادی نشان می دهد که تاثیر نگهداری حیوانات خانگی بر سلامت جسمی و روانی مثبت است. در این تحقیق متوجه شدیم که تقریبا تمام افرادی که حیوانات خانگی نگهداری می کنند از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردارند اکثرا افراد با حوصله پرتحرکی هستند؛بنابراین نمی توان سلامت این افراد را صرفا به نگهداری حیوانات  مرتبط دانست

توضیحات بیشتر »