ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام

 

 

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد برای ارسال پیام انبوه و تبلیغات در تلگرام است که شامل آموزش‌ها و ترفندهای ویژه بلاک نـشدن نیز می‌باشد. ربات های این پکیج امکاناتی برای ارسال عکس، ویدئو، لینک و… به همراه پیام را داشته و می‌توانند از گروه‌های تلگرامی، آی‌دی تمام اعضاء را استخراج نمایند تا برای کار ارسال رگباری یا اد در گروه مورد استفاده قرار گیرند.

این محصول، پنلی و شارژی نـیست!

بلکه یک نرم افزار دائمی است و ارسال پیام با آن هزینه‌ای ندارد!


ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام ما، در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) نصب می‌شود و هر تعداد پیام که به وسیله آن ارسال نمایید هزینه‌ای ندارد.

نرم افزار کاربر مجازی به اینترنت دسترسی ندارد!

نرم افزار کاربر مجازی فقط برای بررسی قانونی بودن شماره سریال آنلاین شما از اینترنت استفاده میکند که در صورت استفاده از شماره سریال آفلاین دیگر این بررسی را نیز انجام نمیدهد. ما بطور کل ادعا میکنیم که نرم افزار کاربر مجازی به خودی خود دسترسی به اینترنت ندارد و هیچگونه عملی را در پشت پرده از طریق اینترنت انجام نمی دهد و میتوانیم این ادعا را ثابت کنیم .

شما بر روی یک سیستم خود یک فایروال قوی نصب کنید که هر گونه اتصال اینترنتی را رصد میکند و هر برنامه ای که بخواهد به اینترنت وصل شود باید بواسطه نصب بودن فایروال، از شما کسب اجازه کند. حال نرم افزار کاربر مجازی را در دستورات مختلف غیر از دستورات Web Automation بیازمایید و عکس العمل فایروال خود را مشاهده کنید. خواهید دید هیچ گونه فعالیت مرتبط با اینترنت ثبت نخواهد شد و هرگز فایروال شما هشدار کسب اجازه برای اتصال به اینترنت را نمایش نمیدهد.

اما دستورات مرتبط با اینترنت چگونه بدون وصل شدن به اینترنت انجام میشوند؟

برای دستورات Web Automation بحث فنی به این صورت است که نرم افزار کاربر مجازی فقط دستور انجام آنها را به مرورگر صادر میکند یعنی اگر بخواهد به وب سایتی وارد شود به مرورگر (کروم، فایرفاکس یا …) دستور میدهد که آن سایت را باز کند در این هنگام شما تمام موارد را جلوی چشم تان مشاهده میکند منظور باز شدن مرورگر و رفتن به صفحه سایت مورد نظر است. همچنین در مورد دستور دانلود (Download) ، نرم افزار کاربر مجازی به برنامه واسطه WGet.exe  که یک برنامه معروف برای دانلود فایل میباشد دستور دانلود فایلها را ارسال میکند (که باز هم دستور جلوی چشم شما به اجرا در می آید). حتی درباره حل کردن کپچاها که باید از API یک سایت دیگر (2captcha.com ) استفاده کند، باز هم کدنویسی مستقیم اتصال به اینترنت در آن وجود ندارد و برای انجام این کار از مرورگر Internet Explorer (در جلوی چشمان شما) استفاده میکند (البته ما در نرم افزار اسم این مرورگر را vUser Browser گذاشته ایم – اما برنامه نویسان خودشان میدانند که این در حقیقت یک مرورگر Internet Explorer است که به حالت Embeded در یک پنجره باز شده است و ما صد ها هزار خط کد برای طراحی یک مرورگر جدید، نـنوشته ایم). لذا همه چیز شفاف است و نرم افزار کاربر مجازی برای اجرای هیچکدام از دستورات در کد نویسی خود از دستورات اینترنتی استفاده نمی کند. دیگر گواه این مدعا تاییدیه تمام آنتی ویرس های مطرح جهان به عنوان یک نرم افزار ایمن است؛ اگر شما برنامه های نرم افزار کاربر مجازی را در سایت VirusTotal  مورد آزمایش قرار دهید خواهید دید که تمامی آنتی ویروس های مطرح جهان به آن مهر تایید میزنند این تاییدیه برای یک نرم افزاری که دستورات ماوس و کیبورد را ضبط میکند تاییدیه کاملا رسا، از امنیت نرم افزار است.
مورد دیگر برای نشان دادن درصد اطمینان به امنیت نرم افزار، سازمان هایی هستند که با آنها همکاری داشته ایم. شما در لیست رضایتنامه های سایت ما میتوانید نام دانشگاه ها و ارگان های دولتی را مشاهده کنید که برخی از آنها محدودیت های خاصی در اتصال به اینترنت دارند لذا ما نیز قفل نرم افزار و تمام موارد مورد نیاز را برای همکاری با این ارگان ها (از همان ابتدا) طوری طراحی کرده ایم که بدون نیاز به اتصال دائمی اینترنت قابل استفاده باشند (درباره آفلاین بودن قفل نرم افزار در بخش “لایسنس محصولات کاربر مجازی” توضیحات کاملی ارائه کرده ایم).
اگر موارد فوق برای شامی کافی نیست ما پا را فراتر گذشته و میتوانیم در قالب یک قرار داد رسمی بصورت کتبی تضمین دهیم که نرم افزار کاربر مجازی هیچگونه اطلاعاتی را در پس زمینه از طریق اینترنت به شرکت ما ارسال نمیکند! نمونه هایی نیز در این مورد داشته ایم که بخشی از تصویر قرارداد (مرتبط با امنیت اطلاعات) را در برخی صفحات سایت نشان داده ایم.
به هر صورت امنیت اطلاعات (شما سروران) و امنیت خود نرم افزار همیشه برای ما دغدغه ای مهم بوده و هست. به عنوان نکته آخر، شایسته است این مورد را نیز ذکر کنیم: از آنجاییکه نرم افزار به اینترنت اتصالی ندارد منجر به سوء استفاده و رخنه به سیستم شما نیز نخواهد شد زیرا لازمه رخنه به یک سیستم از راه دور، آنستکه بتوان از طریق اینترنت و ضعفی که یک برنامه متصل به اینترنت دارد به سیستم رخنه کرد که در مورد برنامه ای که به اینترنت متصل نیست این قضیه کاملا منتفی است.

پاسخ به چند پرسش مهم

 

روزانه چه تعداد پیام ارسال کنیم تا اکانت تلگرام ما امن بماند؟ مهم

 

برای ارسال پیام به افراد آشنا (کسانی که قبلاً با آنها چت کرده‌اید) در تلگرام با محدودیتی خاصی مواجه نیستید؛ یعنی شما میتوانید با یک خط تلگرام خود، به هر تعداد فرد آشنا که بخواهید تبلیغات انبوه ارسال کنید بدون اینکه مشکلی برای اکانت‌تان به وجود آید. اما این قضیه برای ارسال پیام به افراد غریبه (کسانی که تاکنون با آنها هیچ چتی نداشته‌اید) متفاوت است. در مورد افراد غریبه شما می‌توانید با هر اکانت خود، بسته به امتیاز مثبت اکانت‌تان، حداکثر به 50 نفر فرد غریبه در یک روز پیام رگباری بدهید.در چه صورت امتیاز مثبت اکانت شما بیشتر میشود؟

  • اگر برای اکانت خود عکس پروفایل قرار دهید و بایو را تکمیل کنید.
  • اگر عمر (زمان ساخت) اکانت شما بیشتر شود.
  • اگر در تلگرام فعالیت داشته باشید، در گروه‌ها پست بگذارید، با دوستان‌تان چت کنید و…
  • و از همه مهم‌تر: اگر دیگران به فعالیت‌های شما در تلگرام واکنش نشان دهند (مثلا به پیام‌های ارسالی شما پاسخ دهند) امتیاز مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد.

هر چه مجموع امتیاز مثبت اکانت خود را با انجام امور فوق، افزایش دهید؛ میتوانید تعداد پیام بیشتری در روز ارسال نمایید. ترفندهای VIP برای افزایش امتیاز مثبت اکانت‌ها، الگوریتم‌ها و محدودیت‌های تلگرام و دیگر نکات لازم برای بلاک و ریپورت نشدن، پس از خرید، در پکیج نسخه کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هشدار: در مورد اکانت‌های تازه ساخته شده (یا اکانت‌هایی که اخیراً فعالیتی نداشته‌اند) باید با احتیاط جلو بروید زیرا این اکانت‌ها بخاطر زمان ساخت و فقدان فعالیت، هیچ امتیاز مثبتی ندارند و اگر دیگران آنها را رپیورت یا بلاک کنند، بلافاصله از دسترس خارج میشوند (بن میشوند). توصیه میکنیم طبق ترفندهای VIP مطرح شده در داخل پکیج، از این اکانت‌ها استفاده نمایید.

برای ارسال‌ها از خط خودمان استفاده کنیم یا خطوط مجازی؟ مهم

 
هر خطی که به عنوان خط ارسال کننده به ربات معرفی کنید؛ ربات از همان خط برای ارسال پیام‌ها استفاده خواهد کرد؛ خط مجازی ( یا شماره مجازی )، خط اصلی خودتان یا خطوط جانبی دیگر! هیچ تفاوتی برای ربات ندارد. شما میتوانید از هر خطی که خودتان صلاح میدانید به عنوان خط ارسال کننده تبلیغات انبوه استفاده کنید (فقط به محدودیت ارسال به 50 نفر ناشناس در هر روز توجه داشته باشید).

برای اد به گروه چه مواردی را باید رعایت کنم؟ مهم

 
ابتدا لازم است بدانید که تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا روزانه با هر اکانت(خط) خود، حداکثر 50 نفر را به یک گروه اد کنید؛ یعنی مثلاً با تهیه 4 خط می‌توانید روزانه تا 200 نفر را به گروهتان اد کنید. نکته دیگر آنستکه در تهیه خطوط برای اد به گروه باید توجه داشته باشید که این خطوط، متعلق به همان کشوری باشند که خط ایجاد کننده گروه از آن استفاده کرده است. یعنی اگر گروه موردنظرتان با شماره ایرانی ایجاد شده است باید برای اد اعضا به گروه نیز از خطوط ایرانی استفاده کنید (استفاده از شماره های مجازی کشورهای دیگر برای اد کردن افراد به یک گروهی که با خط ایرانی ساخته شده است، اغلب اوقات موفقیت آمیز نخواهد بود).
 

امکان ارسال پیام به افراد ناشناس

ربات تبلیغات انبوه در تلگرام میتواند پیام شما را به افراد غریبه (که در مخاطبین تان آنها را ذخیره نکرده‌اید) ارسال نموده و یا حتی پیام‌ها را برای آنان فروارد کند.

مزیت: جذب مشتری جدید

ارسال پیام تبلیغاتی به افراد غریبه سبب میشود تا افراد جدید که قبلاً کسب و کار شما را نمی‌شناختند با آن آشنا شده و از مشتریان احتمالی شما گردند.

ارائه گزارش از نتیجه ارسال‌ها

ربات پس از انجام هر ارسال، گزارشی از وضعیت انجام آن در فایل اکسل به شما ارائه خواهد داد تا مطلع شوید که پیام تبلیغاتی شما به کدام شماره‌ها / آیدی‌ها ارسال شده و به دست کدام شماره‌ها / آیدی‌ها نرسیده است.

مزیت: اطلاع کامل از وضعیت ارسال‌ها

دریافت گزارش از نتیجه کار ربات به شما کمک میکند تا از زمان ارسال پیام‌ها و موفقیت یا عدم موفقیت ارسال ها اطلاع کامل داشته باشید و بتوانید تصمیم های درستی اتخاذ کنید.

دارای جزوه ارزشمند «ترفندهای بلاک و ریپورت نشدن»

همراه با خرید پکیج ربات، فایل PDF ارزشمند «ترفندهای بلاک و ریپورت نشدن» در اختیار شما قرار میگیرد که نتیجه سالها تجربه ما در حوزه ارسال انبوه پیام تلگرام است.

مزیت: کاهش چشمگیر بلاکی و ریپورتی خطوط

ترفندها و نکات موجود در PDF مذکور، بسیار ریز بینانه بوده و حتی نکاتی درباره نحوه نگارش پیام تبلیغاتی نیز دارند که رعایت آنها؛ علاوه بر جلوگیری از بلاکی، منجر به افزایش بازدهی تبلیغ شما نیز میگردد.

امکان تفکیک شماره‌های تلگرامی از غیر تلگرامی

شما میتوانید لیستی از شماره موبایل در اختیار ربات قرار دهید تا شماره هایی را که در تلگرام حساب دارند از شماره های غیرتلگرامی جدا کند.

مزیت: داشتن آمار قبل از شروع ارسال‌ها

اگر بخواهید قبل از شروع کمپین تبلیغاتی خود بدانید که چه تعداد از افراد منتخب شما، تلگرام دارند و تبلیغ برای آنها ارسال خواهد شد یا خیر؟ این ویژگی برایتان مفید خواهد بود.

تعویض خودکار خطوط توسط ربات

پس از اینکه ربات، پیام‌های موردنظر شما را با خط تعیین شده ارسال کرد، خودش آن خط را می‌بندد و ارسال پیام را با خط بعدی ادامه میدهد.

مزیت: بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی

ارسال پیام توسط ربات به صورت کاملاً خودکار انجام میشود و نیازی نیست که یک نیروی انسانی، تعویض خطوط متصل به ربات را به صورت دستی انجام دهد.

امکان استفاده از خطوط متعدد برای ارسال

ربات هیچ محدودیتی در زمینه تعداد خطوط ندارد؛ در واقع شما میتوانید هر تعداد خط که بخواهید به ربات معرفی کنید تا کار ارسال پیام را بطور رگباری با این خطوط انجام دهد.

مزیت: افزایش تعداد ارسال‌های روزانه

شما میتوانید بسته به امتیاز هر خط، حداکثر 50 پیام به افراد ناشناس در هر روز تبلیغات انبوه ارسال کنید؛ لذا با افزایش تعداد خطوط میتوانید تعداد پیام‌های تبلیغاتی بیشتری در هر روز بفرستید.

استفاده از ماوس سیستم برای شبیه‌سازی رفتار انسانی

ربات‌های موجود در این پکیج به گونه‌ای طراحی شده اند تا رفتار انسانی را عیناً شبیه سازی کنند؛ لذا از ماوس و کیبورد سیستم شما برای انجام امور استفاده می‌کنند.

مزیت: شناسایی نشدن به عنوان ربات عیب: مشغول شدن سیستم به هنگام فعالیت ربات

به هنگام فعالیت ربات، شما نمی‌توانید از سیستمتان برای انجام کار دیگری استفاده کنید اما همین ویژگی سبب میشود تلگرام نتواند ربات را از کاربر انسانی تشخیص داده و مانع فعالیتش شود.

امکان ارسال عکس، ویدئو، لینک، ایموجی و…

علاوه بر پیام متنی، ربات میتواند انواع محتوا از جمله عکس، ویدئو، فایل، ویس، لینک، ایموجی و … را به افراد و گروه ها ارسال نماید.

مزیت: جذابیت بیشتر پیام های ارسالی

بدیهی است که اگر متن پیام تبلیغاتی شما با یک عکس، ویدئو یا ویس تبلیغاتی جذاب همراه باشد مخاطبین بیشتری را با خود همراه خواهد کرد.

امکان درج نام گیرنده در هر پیام

شما میتوانید در تنظیمات ربات، نام و القاب صاحب هر شماره را وارد کنید و یک پیام اختصاصی برای هر نفر ارسال کنید.

مزیت: اثرگذاری بیشتر پیام‌های ارسالی

درج نام گیرنده (مثلاً جناب آقای خلیلی) در ابتدای هر پیام، سبب میشود تا توجه مخاطب را به خوبی جلب کنید و میزان اثرگذاری پیام های تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

امکان اد آیدی به گروه

در پکیجی که خریداری میکنید رباتی وجود دارد که میتواند یک لیست آیدی از شما دریافت کند و این آیدی‌ها را به صورت خودکار به گروه تلگرامی موردنظرتان اد کند.

مزیت: جذب مستقیم مخاطب و کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی

با اد کردن افراد به گروهتان، به جای ارسال پیام تبلیغاتی به صورت جداگانه به تک تک آنها، تبلیغات خود را مستقیماً در گروه ارسال میکنید که به میزان قابل توجهی از میزان فعالیت‌های تبلیغاتی شما می‌کاهد.

امکان ارسال پیام خصوصی به اعضای گروه

با استفاده از ربات‌های موجود در این پکیج شما می‌توانید ابتدا آیدی اعضای یک گروه تلگرامی را استخراج کنید و سپس پیام تبلیغاتی خود را به چت خصوصی این افراد ارسال نمایید.

مزیت: هدفمند کردن تبلیغات

با ارسال رگباری به اعضای گروه‌های تلگرامی مرتبطه به زمینه کاریتان شانس خود را برای جذب مشتری افایش می‌دهید زیرا اعضای این گروه‌ها مخاطبین هدف مناسبی برای محصولات و خدمات شما هستند.

امکان ارسال پیام رگباری در گروه های تلگرامی

در پکیجی که خریداری میکنید رباتی وجود دارد که میتواند پیام(های) تبلیغاتی شما را در گروه(های) تلگرامی مورد نظرتان بصورت رگباری ارسال نماید.

مزیت: تبلیغات دسته جمعی و رایگان

با ارسال پیام در گروه‌های تلگرامی شما بصورت جمعی یک تبلیغات رایگان ارسال میکنید که اگر بصورت مداوم و در ابعاد وسیع انجام شود میتواند بازخورد مناسبی برای شما به دنبال داشته باشد.

امکان استخراج اطلاعات اعضا از گروه‌ها

در پکیجی که خریداری میکنید رباتی وجود دارد که میتواند اطلاعات (آیدی تلگرام و …) همه اعضای گروه‌‌های تلگرامی را استخراج کرده و به صورت یک فایل اکسل در اختیارتان قرار دهد.

مزیت: هدفمند کردن تبلیغات

با استخراج آیدی از گروه‌های رقیب یا گروه‌های نزدیک به زمینه کاریتان، میتوانید یک بانک آیدی از مخاطبینی بدست بیاورید که مطمئن هستید به حوزه کاری شما مرتبط یا علاقمند هستند.

امکان ارسال پیام به آیدی

شما می‌توانید علاوه بر شماره تلفن، آیدی تلگرام افراد (نام کاربری افراد که با @ شروع میشود) را نیز در اختیار ربات قرار دهید تا ربات، پیام موردنظر شما را به صورت رگباری به چت خصوصی این آیدی ها ارسال نماید.

مزیت: امکان ارسال حتی بدون داشتن شماره تلفن

با وجود این امکان، دیگر نیاز نیست که برای تهیه بانک شماره هزینه کنید؛ کافیست از گروه‌های تلگرامی، آیدی اعضا را استخراج کنید و تبلیغ خود را به آیدی افراد ارسال کنید، بدون اینکه شماره تلفن آنها را داشته باشید.

 

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام