ربات استخراج اطلاعات از سایت ها

ربات استخراج اطلاعات از سایت ها
 
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد است که می‌توانند از سایت های مختلف اطلاعات افراد و آگهی ها را استخراج کنند و در اختیارتان قرار دهند.
 

این محصول، پنلی و شارژی نیست!

نیاز به هیچگونه هزینه اضافه به ازاء هر استخراج ندارید!ربات استخراج اطلاعات از سایت‌ها، یک محصول نرم افزاری است که در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) شما نصب می‌شود و هر تعداد اطلاعات که به وسیله آن از سایت‌ها استخراج نمایید هزینه اضافه‌ای برای شما ندارد.

پاسخ به چند پرسش مهم

 

با استفاده از این ربات، روزانه میتوانم چه تعداد شماره از سایت دیوار استخراج کنم؟ مهم

 
شما میتوانید با استفاده از هر خط (هر اکانت) روزانه حدود 150 شماره از سایت دیوار استخراج کرده و با افزایش تعداد خطوطی که در اختیار دارید، این تعداد را افزایش دهید. البته در نظر داشته باشید که سایت دیوار اجازه نمیدهد تا در دقیقه بیش از 7 شماره استخراج کنید.

سرعت کار ربات در استخراج اطلاعات از سایت‌ دیوار چقدر است؟ مهم

 
سایت دیوار در این زمینه محدودیت‌هایی دارد و به کاربرانش اجازه نمی‌دهد در هر دقیقه بیش از 7 شماره تلفن از آگهی‌های موجود در سایت استخراج کنند؛ لذا با وجود اینکه ربات می‌تواند در دقیقه بیش از این تعداد شماره از سایت دیوار استخراج کند، ما سرعت آن را مطابق با قوانین دیوار محدود کرده‌ایم (یعنی 7 استخراج در هر دقیقه).

سرعت کار ربات در استخراج اطلاعات از دیگر سایت‌ها چقدر است؟ مهم

 
به طور کلی سرعت ربات برای استخراج اطلاعات از سایت‌های مختلف، بستگی به خود سایت مقصد، سرعت اینترنت و سرعت سیستم شما دارد ولی بطور میانگین شما میتوانید سرعت ربات را معادل 10 استخراج در هر دقیقه در نظر بگیرید.

امکان استخراج شماره از سایت دیوار

یکی از رباتهای موجود در این پکیج میتواند کلیه اطلاعات (از جمله شماره تلفن) موجود در آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار را استخراج و در فایل اکسل ذخیره کند.

مزیت: تهیه بانک شماره برای بازاریابی

با استفاده از این ربات می‌توانید به به صورت دائمی یک بانک از شماره‌های فعال و به روز برای خود تهیه کنید و برای امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید.

آزاد بودن سیستم به هنگام اجرای ربات

ما ربات استخراج اطلاعات از سایت‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که به هنگام اجرا، از ماوس و کیبورد سیستم شما استفاده نکند.

مزیت: امکان استفاده از سیستم به هنگام اجرای ربات

شما میتوانید همزمان با فعالیت ربات روی کامپیوترتان، از سیستم برای انجام سایر امور شخصی خود نیز استفاده نمایید.

امکان استخراج ایمیل صاحبین وبسایت‌ها

این ربات می‌تواند به صورت خودکار وارد وبسایت‌های موردنظر شما شود و آدرس ایمیل موجود در قسمت تماس با ما (Contact Us) را استخراج کند.

مزیت: امکان ارتباط با صاحبین وبسایت‌ها برای بازاریابی

شما میتوانید آدرس ایمیل سایت هایی که از گوگل مپ بدست آورده اید را با کمک این ربات پیدا کرده و برای همکاری در فروش و یا معرفی محصولات و خدماتتان با صاحبین این وبسایت‌ها ارتباط بگیرید.

امکان استخراج اطلاعات از Google Maps

این ربات، کلیدواژه مورد نظر شما را در (Google Maps) جستجو کرده و اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، آدرس وبسایت و… را به صورت خودکار از مکان‌های ثبت شده در گوگل مپس استخراج می‌نماید.

مزیت: استفاده از اطلاعات استخراج شده برای بازاریابی

شما میتوانید کلیه اماکن مرتبط به محصولات و خدمات خود را در یک منطقه جغرافیایی پیدا کنید و از طریق اطلاعات تماس استخراج شده، برای معرفی محصولات و خدماتتان با آنها ارتباط بگیرید.

امکان استخراج اطلاعات از سایت Rahnama.com

یکی از ربات‌های موجود در این پکیج میتواند کلیه اطلاعات (از جمله شماره تلفن) موجود در آگهی‌های ثبت شده در سایت رهنما را استخراج کرده و در فایل اکسل به شما تحویل دهد.

مزیت: تهیه بانک شماره به روز و فعال برای تبلیغات و بازاریابی

با استفاده از این ربات می‌توانید یک بانک از شماره‌های فعال و به روز برای خود تهیه کنید و از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام، صاحبین این شماره‌ها را هدف تبلیغ قرار دهید.

امکان استخراج اطلاعات از سایت dast2.com

یکی از ربات‌های موجود در این پکیج میتواند کلیه اطلاعات (از جمله شماره تلفن) موجود در آگهی‌های سایت دست دو را استخراج کرده و در یک فایل اکسل در اختیارتان قرار دهد.

مزیت: تهیه بانک شماره برای فعالیت‌های تبلیغاتی

با استفاده از این ربات این امکان را دارید که به صورت دائمی و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی، بانک شماره برای خود تهیه کنید و در تبلیغ کسب و کارتان از آن استفاده کنید.

امکان استخراج اطلاعات آگهی از سایت bama.ir

یکی از ربات های موجود در این پکیج میتواند کلیه اطلاعات (از جمله شماره تلفن) موجود در آگهی‌های ثبت شده در سایت باما را استخراج کرده و در یک فایل اکسل به شما تحویل دهد.

مزیت: تهیه بانک شماره به روز و فعال برای انجام امور تبلیغاتی

این ربات این امکان را به شما میدهد تا به صورت مستمر و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی، بانکی از شماره‌های فعال و به روز برای خود تهیه نموده و هدف تبلیغ قرار دهید.

امکان استخراج اطلاعات از فیلترها و دسته‌بندی‌های خاص

اگر سایت مقصد دارای شهر، استان و دسته‌بندی‌های خاصی باشد، ربات این امکان را دارد که اطلاعات را از فیلتر موردنظر شما استخراج نماید.

مزیت: تهیه بانک اطلاعاتی هدفمند

با استخراج اطلاعات (و شماره تلفن) از شهر، استان یا فیلتر مرتبط به زمینه کاری خود میتوانید یک بانک اطلاعاتی از مخاطبین هدف مناسب کارتان فراهم نموده و آنان را هدف تبلیغات خود قرار دهید.

حل خودکار کپچا

ربات، کپچای تصویری که گاهاً حین استخراج اطلاعات از سایت شیپور ظاهر میشود را به صورت خودکار حل میکند. البته حل هر کپچا، مبلغی حدود 20 تومان (تک تومنی) هزینه دارد. توضیح بیشتر…

مزیت: بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی

این ویژگی سبب میشود ربات برای حل کپچایی که گاه در سایت شیپور ظاهر می‌شود به دخالت نیروی انسانی نیاز نداشته و پروسه را به صورت کاملاً خودکار ادامه دهد.

امکان استخراج شماره از سایت شیپور

یکی از ربات‌های موجود در این پکیج میتواند کلیه اطلاعات (از جمله شماره تلفن) آگهی‌های سایت شیپور را استخراج و در فایل اکسل ذخیره کند.  توضیح مهم درباره محدودیت های سایت شیپور…

مزیت: تهیه بانک شماره به روز و فعال برای اهداف تبلیغاتی

با استفاده از این ربات میتوانید به صورت مستمر و مداوم یک بانک از شماره‌های فعال و به روز تهیه کرده و صاحبین این شماره‌ها را هدف تبلیغات خود قرار دهید.

ذخیره خودکار تصاویر از آگهی‌ها

ربات میتواند در صورت تمایل شما تصاویر آگهی‌های درج شده در سایت دیوار را استخراج کرده و در سیستم شما ذخیره کند.

مزیت: استفاده از تصاویر برای انتشار در جاهای دیگر

شما میتوانید در صورت نیاز از این تصاویر برای انتشار آنها در سایت یا شبکه اجتماعی خود استفاده کنید.

حذف خودکار شماره تلفن های تکراری

ربات میتواند اطلاعات تکراری که از آگهی‌های مختلف استخراج شده است به صورت خودکار از فایل اکسل خروجی حذف کند.

مزیت: جلوگیری از هدف قرار دادن مخاطبین تکراری در تبلیغات

این ویژگی سبب میشود تا شما پیام تبلیغاتی خود را به صورت مکرّر برای شماره‌های تکراری نفرستید و برای صاحبین این شماره‌ها ایجاد مزاحمت نکنید.

امکان دریافت تمام اطلاعات

ربات میتواند هر اطلاعاتی که در آگهی موجود است (حتی توضیحات و عکس ها) را استخراج کرده و در پوشه‌ای از کامپیوتر شما در یک فایل اکسل ذخیره کند.

مزیت: تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کامل

این ویژگی ربات به شما کمک میکند تا بانک اطلاعاتی جامع و کاملی بدست بیاورید و برای امور مختلف تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

امکان تعویض خودکار اکانت ها

پس از اینکه ربات، کار با یک اکانتی را تمام کرد بطور خودکار به اکانت بعدی رفته و ادامه کارها را با اکانت بعدی طی خواهد کرد.

مزیت: بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی

این ویژگی ربات سبب میشود تا در امور انبوه، خیالتان بابت تعویض و استفاده خودکار ربات از اکانت‌ها راحت بوده و نیاز به دخالت نیروی انسانی برای تعویض خط نداشته باشید.

امکان استفاده از اکانت‌های متعدد

ربات هیچ محدودیتی در زمینه تعداد اکانت (سیم کارت – خط موبایل) ندارد؛ در واقع شما میتوانید هر تعداد اکانت که بخواهید به ربات معرفی کنید تا کار استخراج را با آنها انجام دهد.

مزیت: افزایش تعداد استخراج روزانه شماره تلفن ها

با هر اکانت میتوان روزانه 120-150 شماره تلفن از سایت دیوار استخراج کرد؛ لذا هر چه از اکانت‌های بیشتری استفاده کنید می‌توانید اطلاعات بیشتری از این سایت‌ها استخراج نمایید

پرسش و پاسخدرباره ربات استخراج اطلاعات از سایت ها

 

اگر سایت های Divar.ir، شیپور و… آپدیت شوند (تغییر کنند) ربات شما کار میکند؟

 
بله، به دلیل اینکه ربات ما همواره با آخرین آپدیت‌های سایت ها هماهنگ میشود. در صورت تغییر سایت ها در طی 1 الی 3 روز ربات را با آن سایت ها هماهنگ میکنیم.

بعد از تهیه ربات، آیا باز هم نیاز به هزینه دیگری است؟

 
بطور کل خیر. بعد از تهیه ربات نیاز به هزینه اضافی نیست.
ربات استخراج اطلاعات از سایت‌ها تقریباً دائمی بوده و آپدیت آن تا 1 سال به صورت رایگان ارائه میشود و بعد از 1 سال تمدید دریافت آپدیت های برای سال بعد نیز بسیار ارزان است (20 درصد مبلغ به روز پکیج). البته اگر برای استخراج اطلاعات از سایتی نیاز به حل کپچا باشد (مثل سایت شیپور) شما باید مبلغی جزئی برای این کار پرداخت کنید. همانطور که اشاره کردیم حل کپچا ارزان است و شما می‌توانید با شارژ حدود 2-3 دلار در اکانت خود، هزاران کپچا را به صورت خودکار رد کنید.
البته استخراج اطلاعات از سایت شیپور نیاز به تهیه پروکسی (برای تغییر آی ‌پی) نیز دارد که تهیه آن برعهده خود شما خواهد بود.

لایسنس خریداری شده بر روی چند کامپیوتر یا سرور قابل اجراست؟

 
در حال حاضر لایسنس برنامه، تک کاربره بوده و تنها میتوان بر روی 1 کامپیوتر (یا سرور) از آن استفاده کرد .اگه بخواهید روی چندین کامپیوتر آن را اجرا کنید برای هر دستگاه باید یک لایسنس جداگانه تهیه نمایید.
به طور همزمان، خیر. لایسنس نرم‌افزار تک کاربره بوده و بطور همزمان، فقط در 1 کامپیوتر (یا سرور) قابل استفاده است. امّا لایسنس‌ها قابلیت جابجایی از یک کامپیوتر (یا سرور) به یک کامپیوتر دیگر (یا سرور دیگر) را دارند. یعنی میتوانید لایسنسی که بر روی یک کامپیوتر نصب کرده‌اید را حذف نموده و در یک سیستم جدید نصب نمایید.
 

حداقل سیستم موردنیاز

  • Disk Drive: S.S.D
  • CPU: 4-Core 2 GH.z
  • RAM: 4 GB

پیش نیازها

  • اجرا فقط بر روی ویندوز Windows (10 تا 11 ,Server 2016-2022)
  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی Firefox (آخرین ورژن)
ربات استخراج اطلاعات از سایت ها