ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارسال تبلیغات و دایرکت انبوه در اینستاگرام است. ربات‌های این پکیج قابلیت استخراج خودکار آی دی فالوورهای پیج هدف، آی دی لایک کنندگان و کامنت گذاران پست‌ها و… را داشته و علاوه بر امکان ارسال دایرکت انبوه، امکان ارسال لایک و کامنت انبوه را نیز دارد.

این محصول، پنلی و شارژی نـیست!

بلکه یک نرم افزار دائمی است و جذب فالوور با آن هزینه‌ای ندارد!ربات افزایش فالوور اینستاگرام ما، در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) نصب می‌شود و هر فعالیت تعاملی (فالو، آنفالو، لایک، کامنت و …) که به وسیله آن انجام دهید هزینه‌ای ندارد.

چرا ربات اینستاگرام ما اکشن بلاک (Action Block) نمی شود؟ مهم

 

اینستاگرام در آپدیت پاییز 2018 یک بند به بندهای توافقنامه خود اضافه کرده است که مستقیماً درباره تشخیص انسان از ربات صحبت می کند.
متن آن بند از توافقنامه به شرح زیر است:

We receive different kinds of information from your device, like how you tap and scroll, which can help distinguish humans from bots and detect fraud…

که می گوید: ما از دستگاه شما اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را دریافت می کنیم تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار بگیرد!
الگوریتم پشت پرده این بند توافقنامه به راحتی قابل تشخیص است اینستاگرام با جمع آوری و آنالیز اطلاعات مرتبط با نحوه حرکت دادن ماوس (یا دست) و نحوه کلیک کردن یا اسکرول کردن؛ رفتار انسانی را از رفتار رباتیک تفکیک می کند!
بنابراین در حال حاضر اگر رباتی بخواهد فعالیتی انجام دهد باید حتما بتواند حرکات ماوس (یا دست) را شبیه سازی نماید تا به عنوان ربات شناسایی نشود…

در هر روز چه تعداد فعالیت (فالو و لایک و کامنت) با ربات میتوان انجام داد؟ مهم

 
به طور کلی یک اکانت معمولی (که حداقل 6 ماه از زمان ایجادش گذشته است) میتواند
حدوداً 50 فالو در ساعت (و حدود 400 فالو در روز)
حدوداً 20 کامنت در ساعت (و حدود 150 کامنت در روز)
حدوداً 100 لایک در ساعت (و حدود 800 لایک در روز)
انجام دهد.
چرا میگوییم حدوداً؟ زیرا اینستاگرام یک سیستم امتیازدهی و اعتباردهی به اکانت‌ها دارد که به قدمت اکانت و نسبت تعامل دیگران با آن اکانت وابسته است؛ یعنی هر چه اکانت قدیمی‌تر بوده و افراد بیشتری با آن تعامل داشته باشند اینستاگرام، امتیاز مثبت بیشتری به آن اکانت داده و در نتیجه تعداد فعالیت‌هایی که میتوان با آن اکانت میتوان انجام داد نیز بیشتر خواهد بود.هشدارطبق سیستم امتیازدهی اینستاگرام (که در بالا گفتیم) باید نسبت به اکانت‌های تازه ساخته شده (کمتر از 6 ماه) حساسیت بیشتری به خرج دهید (زیرا امتیاز و اعتبار آنها نزد اینستاگرام بسیار پایین است) و باید تعداد فعالیت آنها را به تعداد بسیار کمتری نسبت به تعداد مطرح شده در بالا محدود کنید.

تغییر تم دایرکت اینستاگرام

 فهرست مطالب

تغییر تم دایرکت اینستاگرامچگونه تم دایرکت اینستاگرام را بروزرسانی کنیم؟چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم؟رفع مشکل کارنکردن تم های چت اینستاگرامبرنامه اینستاگرام را بروزرسانی کنیداز حساب کاربری خود خارج شویدحافظه کش را پاک کنیدگوشی خود را مجدد راه‌اندازی کنید

یکی از قابلیت‌های جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است، امکان تغییر تم دایرکت است. تا مدت‌ها تنها تغییری که می‌توانستیم در صفحه چت این پلتفرم ایجاد کنیم، فعال کردن حالت تاریک (Dark Mode) بود. اما در حال حاضر می‌توانید نمای پیش فرض دایرکت را که صفحه‌ای سفید است، تغییر دهید. در این مطلب قرار است نحوه تغییر تم دایرکت اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

چگونه تم دایرکت اینستاگرام را بروزرسانی کنیم؟

در صورتی که می‌خواهید تغییراتی در تم صفحه‌ی چت خود ایجاد کنید، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید. در ادامه مراحل زیر را انجام دهید:

  • روی آیکون پروفایل (Profile) در قسمت پایینی و سمت راست صفحه اینستاگرام کلیک کنید. در صورتی که گوشی شما آیفون است روی آیکون Info که در قسمت بالا و سمت چپ دایرکت قرار دارد، کلیک کنید.
  • آیکون سه خط در قسمت بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Setting ضربه بزنید.
  • مطابق شکل زیر، گزینه بروزرسانی پیام‌ها (Update Messaging) را انتخاب کنید.
  • در ادامه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید فهرستی از تغییرات ایجاد شده در قسمت چت اینستاگرام را مشاهده کنید. همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید در پایین صفحه، گزینه بروزرسانی (Update) وجود دارد، روی آن کلیک کنید.
  • در این مرحله پیام Updated Messaging را دریافت خواهید که موفقیت آمیز بودن بروزرسانی بخش پیام‌ها را به شما اطلاع می‌دهد.
  • در پایان آیکون پیام‌رسان فیس بوک، جایگزین آیکون دایرکت اینستاگرام خواهد شد.

بعد از اتمام این مراحل، شما می‌توانید از قابلیت تغییر تم دایرکت اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

بعد از اینکه مراحل شرح داده شده در قسمت قبلی را با موفقیت به اتمام رساندید، به قابلیت تغییر تم دایرکت اینستاگرام دسترسی پیدا خواهید کرد و دایرکت‌های خود را می‌توانید مطابق سلیقه‌ی خود شخصی سازی کنید. تغییر تم، پیچیدگی خاصی ندارد و کافی است مراحل زیر را اجرا کنید.

  • آیکون دایرکت (direct) در گوشه بالای سمت راست اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • سپس دایرکتی را که قصد دارید تم آن را سفارشی کنید، باز کنید.
  • در صورتی که سیستم عامل گوشی شما، اندروید است روی نام پروفایل و در صورتی که iOS است روی آیکون Info کلیک کنید.
  • روی گزینه تنظیمات چت (Chat Settings) کلیک کنید.
  • گزینه تم (Theme) را انتخاب کنید.
  • در این مرحله برای شما لیستی نمایش داده می‌شود که می‌توانید تم مورد علاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که:

  • تم دایرکت اینستاگرام برای هر دو طرف چت تغییر می‌کند.
  • در حال حاضر تم پیش‌فرص را در چت‌های گروهی اینستاگرام نمی‌توان تغییر دارد.
  • قابلیت تغییر تم دایرکت اینستاگرام در نسخه وب در حال حاضر فعال نیست.

رفع مشکل کارنکردن تم های چت اینستاگرام

در صورتی که تمام مراحل بالا را انجام دادید اما موفق به اضافه کردن تم‌های جدید به دایرکت اینستاگرام نشدید، می‌توانید از راهکارهای زیر برای حل این مشکل کمک بگیرید.

برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کنید

در صورتی که تنظیمات تغییر تم دایرکت برای شما هنوز فعال نیست و نمی‌توانید آن را پیدا کنید، قبل از هر اقدامی برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کنید. برای این کار در صورتی که سیستم عامل گوشی شما اندروید است در برنامه Play Store و برای گوشی‌های آیفون در برنامه App Store اینستاگرام را جستجو کنید و سپس آن را بروزرسانی کنید.

از حساب کاربری خود خارج شوید

یکی از ساده‌ترین اقدامات برای رفع مشکل کار نکردن تم‌های چت اینستاگرام این است که از حساب کاربری خود خارج شوید (در صورتی که چند حساب کاربری دارید، گزینه Log out of all accounts انتخاب کنید.)

حافظه کش را پاک کنید

یکی از کارهایی که در اغلب موارد می‌تواند مشکلات نرم‌افزاری تلفن‌های هوشمند را حل کند این است که حافظه پنهان گوشی (Cache) را خالی کنید.

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • گزینه Apps & Notifications را انتخاب کنید.
  • برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • وارد قسمت Storage & Cache شوید.
  • پاک‌کردن کش‌ها (Clear Cache) را انتخاب کنید.

گوشی خود را مجدد راه‌اندازی کنید

در اغلب موارد این احتمال وجود دارد که با روشن و خاموش کردن تلفن یا راه‌اندازی مجدد آن، بتوانید قابلیت تغییر تم‌ دایرکت اینستاگرام را در منوی تنظیمات خود پیدا کنید.

جمع بندیدر حال حاضر چیزی حدود 15 تم مختلف برای تغییر نمای صفحه دایرکت وجود دارد که در آینده قطعا اینستاگرام به تعداد آن اضافه خواهد کرد. رنگ بخشیدن به صفحه چت می‌تواند گفتگو را برای شما جذاب‌تر کند و بیشتر لذت ببرید.

ما در این مطلب به شما نحوه تغییر تم دایرکت اینستاگرام را در گوشی‌های اندرویدی و آیفون آموزش دادیم، هرچند تمام مراحل آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد

حذف شماره تلفن از اینستاگرام

 فهرست مطالب

حذف شماره تلفن از اینستاگراموقتی شماره تلفن را از اینستاگرام حذف می کنید چه اتفاقی می افتد؟حذف شماره تلفن از موبایل اینستاگرام (آیفون و اندروید)حذف شماره تلفن از اینستاگرام نسخه وبدلیل حذف نشدن شماره از اینستاگرام

همان طور که می‌دانید هنگام باز کردن حساب کاربری در اینستاگرام باید یک شماره تلفن وارد کنید، اما همین شماره می‌تواند حریم خصوصی شما را به خطر بیاندازد. زیرا افرادی که قبلا به هر دلیلی شماره تلفن شما را در گوشی خود ذخیره کرده‌اند، به‌راحتی می‌توانند حساب کاربری شما را در اینستاگرام پیدا کنند. این در حالی است که آن‌ها نام کاربری یا هر گونه اطلاعات دیگری از اکانت شما را ندارند. بنابراین حذف شماره تلفن از اینستاگرام یکی از کارهای مهمی است که به شما کمک خواهد کرد تا در این پلتفرم از الگوریتم Suggested for you در امان بمانید.

در این مطلب قرار است به صورت مرحله به مرحله روش حذف شماره اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

وقتی شماره تلفن را از اینستاگرام حذف می کنید چه اتفاقی می افتد؟

قبل از آنکه نحوه پاک کردن شماره تلفن از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، بهتر بدانید که با انجام این کار:

  • دیگر نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را با استفاده از شماره تلفن بازیابی کنید.
  • امکان فعالسازی احراز هویت دو مرحله‌ای را نخواهید داشت.
  • اینستاگرام قادر نخواهد بود در مواقع ضروری از طریق شماره تلفن، با شما ارتباط برقرار کند.

حذف شماره تلفن از موبایل اینستاگرام (آیفون و اندروید)

پاک کردن شماره تلفن از اینستاگرام برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون تقریبا یکسان است و کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه اصلی کاربری خود شوید.
  • روی گزینه ویرایش پروفایل (Edit Profile) کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، اسکرول کنید و روی گزینه اطلاعات شخصی (Personal Information) کلیک کنید.
  • در صورتی که هنگام باز کردن حساب کاربری، آدرس ایمیل خود را وارد نکرده‌اید (برای آنکه اینستاگرام به شما اجازه پاک کردن شماره تلفن را بدهد) در این مرحله باید آدرس ایمیل را ذخیره کنید.
  • روی کادر شماره تلفن کلیک کنید و شماره را پاک کنید.
  • روی Next در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

تبریک می‌گوییم! شما با موفقیت شماره موبایل خود را از حساب اینستاگرام خود حذف کردید.

نکتهتوجه داشته باشید ممکن است برخی از گزینه‌ها برای شما مشابه تصویر نباشد. این به دلیل استفاده از نسخه‌های متفاوت اینستاگرام است. شما از هر نسخه‌ای که استفاده می‌کنید، کافی است از بخش ادیت پروفایل وارد قسمت اطلاعات شخصی شوید و شماره تلفن را پاک کنید.

حذف شماره تلفن از اینستاگرام نسخه وب

در صورتی که می‌خواهید شماره تلفن خود را از طریق نسخه وب اینستاگرام پاک کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • سایت رسمی اینستاگرام  را روی سیستم خود باز کنید
  • روی نماد پروفایل در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود ویرایش پروفایل (Edit Profile) را انتخاب کنید.
  • اسکرول کنید و به پایین صفحه بروید.
  • شماره خود را از کادر (Phone number) پاک کنید.
  • در نهایت روی گزینه ارسال (Submit) کلیک کنید.

بعد از این مرحله، پروسه حذف شماره تلفن شما از اینستاگرام تکمیل خواهد شد.

دلیل حذف نشدن شماره از اینستاگرام

در صورتی که تمام مراحل گفته شده در این مطلب را به درستی انجام دادید، اما هنوز شماره تلفن شما از اینستاگرام حذف نشده است، به نکات زیر دقت کنید.

  • آدرس ایمیلی را که وارد کرده‌اید چک کنید. زیرا در صورتی که آدرس ایمیل نامعتبر باشد، اینستاگرام به دلایل امنیتی شماره شما را پاک نمی‌کند.
  • برای پاک کردن شماره در اکانت‌های تجاری از نسخه وب کمک بگیرید: در صورتی که با گوشی اقدام به حذف شماره برای پیج‌های بیزنسی یا تجاری کرده‌اید اما همچنان شماره شما قابل رویت است، از نسخه وب استفاده کنید.

جمع بندیدر این مطلب، روش حذف شماره تلفن را از حساب کاربری در گوشی و کامپیوتر به شما آموزش دادیم. همان‌طور که متوجه شدید کار چندان سختی نیست و به راحتی می‌توانید انجام دهید.

مخفی‌کردن پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

 فهرست مطالب

مخفی‌کردن پیام‌های دایرکت در اینستاگرامدایرکت‌های اینستاگرام را با انتقال چت‌ها به قسمت General مخفی کنیداولین قدم برای مخفی‌کردن چت‌های اینستاگرام: اکانت اینستاگرام خود را حرفه‌ای یا Professional کنیدچگونه پیام‌ها را در بخش چت‌های عمومی اینستاگرام مخفی کنیمنحوه خارج‌کردن چت‌ها از حالت مخفی در اینستاگرامپرسش و پاسخ سؤالات متداولآیا امکان مخفی‌کردن یا قفل کردن دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟آیا میتوان چت‌های اینستاگرام را با استفاده از گزینه vanish mode مخفی کرد؟آیا چت های مخفی همچنان اعلان دریافت می کنند؟آیا می توانم چت‌های اینستاگرام را فقط در یک دستگاه خاص (مثل گوشی یا تبلیت) مخفی کنم؟

آیا تا به حال خواسته‌اید برخی از چت‌های اینستاگرام خود را در قسمتی خصوصی‌تر و دور از دسترس نگه دارید بدون اینکه آنها را از دایرکت حذف کنید؟ ممکن است مکالمات خصوصی یا مهم و حساسی داشته باشید که دلتان نخواهد کسی حتی به صورت اتفاقی آنها را ببیند، یا شاید بخواهید صندوق ورودی پیام‌های دایرکت خود را مرتب کنید و چت‌های مهم را از چت‌های عادی تفکیک کنید تا بتوانید فقط راحت‌تر روی چت‌های مهم تمرکز کنید. در این شرایط احتمالاً به دنبال راهی برای مخفی‌کردن چت‌ها در اینستاگرام گشته‌اید؟

متأسفانه، اینستاگرام دارای هیچ گزینه داخلی برای مخفی‌کردن چت‌های موجود در دایرکت نیست. با شروع یک مکالمه در اینستاگرام، آن چت در دایرکت شما باقی می‌ماند مگر اینکه خودتان آن چت را حذف کنید یا شما آن شخص را بلاک کنید این مسئله می‌تواند برای برخی از کاربران مشکل‌ساز باشد، به‌خصوص اگر گوشی خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارند یا نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت خود در اینستاگرام داشته باشند.

اما نگران نباشید! ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای مخفی‌کردن چت‌ها در اینستاگرام استفاده کنید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

دایرکت‌های اینستاگرام را با انتقال چت‌ها به قسمت General مخفی کنید

یکی از راه‌های مخفی‌کردن چت‌ها در اینستاگرام بدون حذف آن‌ها، انتقال آن‌ها به بخش عمومی (General)پیام‌های دایرکت است. برای انجام این کار، اگر یک حساب شخصی(Personal) دارید، باید آن را به یک حساب حرفه‌ای(Professional) تغییر دهید. البته تبدیل یک اکانت شخصی اینستاگرام به اکانت حرفه‌ای فرایندی بسیار ساده است که می‌توانید به صورت رایگان انجامش دهید. داشتن یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام به شما امکان می‌دهد به یک سری ویژگی‌ها و اطلاعات اضافی مانند آنالیتیکش و تبلیغات دسترسی داشته باشی.

در ادامه به مراحل تغییر نوع اکانت اینستاگرام از شخصی به حرفه‌ای می‌پردازیم.

اولین قدم برای مخفی‌کردن چت‌های اینستاگرام: اکانت اینستاگرام خود را حرفه‌ای یا Professional کنید

برای تبدیل یک اکانت شخصی به یک اکانت حرفه‌ای کافیست مراحل زیر را طی کنید. البته به خاطر داشته باشید که با داشتن اکانت حرفه‌ای دیگر نمی‌توانید آن را خصوصی نگه دارید و پیجتان عمومی خواهد شد؛ یعنی همه کاربران اینستاگرام حتی کسانی که فالوورتان نیستند هم می‌توانند محتوای موجود در پیج شما را مشاهده کنند.

مرحله 1اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل اینستاگرامتان شوید. روی آیکون سه خط افقی در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.

نحوه پین کردن چت ها در تلگرام

مرحله 2از منو، گزینه Settings and Privacy را انتخاب کنید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 3سپس Account Type and Tools را انتخاب کنید

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 4در تنظیمات حساب، روی گزینه‌ی Switch to professional account ضربه بزنید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 5در این مرحله، اینستاگرام از شما می‌خواهد دسته‌ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل نوع اکانت شما را توصیف کند، مانند کسب‌وکار، خالق محتوا یا وبلاگ شخصی. دسته‌ای را که بیشتر با حوزه کاری شما مطابقت دارد انتخاب کنید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 6روی “Next” ضربه بزنید و دستورالعمل‌های ارائه شده را برای تکمیل فرایند دنبال کنید.

Is it possible to hide Instagram chats

با انجام این مراحل می‌توانید صفحه شخصی اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری حرفه‌ای تبدیل کنید که برای مخفی‌کردن چت‌ها در بخش چت‌های عمومی آماده است.

چگونه پیام‌ها را در بخش چت‌های عمومی اینستاگرام مخفی کنیم

وقتی اکانت شما شخصی است قسمت دایرکت‌ها دو بخش Primary و Request دارد. بعد از این که اکانت شما به یک حساب حرفه‌ای تبدیل شد، یک قسمت عمومی (General) به قسمت پیام‌های دایرکت شما اضافه می‌شود.

به طور کلی وقتی وارد دایرکت می‌شوید پیام‌ها در قسمت Primary قرار دارند و خودتان می‌توانید برخی چت‌ها را به قسمتGeneral انتقال دهید. با انتقال چت‌ها از سربرگ Primary (که صفحه اول و اصلی چت‌های دایرکت است) به سربرگ General میتوانید.

چت‌های خاصی را که می‌خواهید مخفی کنید. به یاد داشته باشید که این روش به شما امکان می‌دهد چت‌ها را از صندوق ورودی اصلی خود پنهان نگه دارید و سطح بیشتری از حریم خصوصی را فراهم کنید.

برای انتقال چت‌ها به قسمت General این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1قسمت دایرکت خود را در اینستاگرام باز کنید..

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 2چتی را که می‌خواهید مخفی کنید اندکی نگه دارید. (در گوشی آیفون، کافیست چت موردنظر را با انگشت به سمت چپ بکشید).

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 3از منوی ظاهر شده، گزینهMove to General را انتخاب کنید. ( در گوشی آیفون، روی گزینه General ضربه بزنید) با طی این مراحل، چت موردنظر از قسمت اصلی به بخش عمومی دایرکت منتقل می‌شود و در آنجا از صفحه اصلی دایرکت پنهان می‌شود.

Is it possible to hide Instagram chats

اکنون برای دیدن چتی که مخفی کرده‌اید، کافی است روی سربرگ عمومی یا همان General واقع در بالای بخش دایرکت خود ضربه بزنید تا چت خود را مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که شما هیچ نوتیفیکیشنی برای چت‌هایی که در بخش عمومی مخفی هستند دریافت نخواهید کرد. انتقال چت‌ها از برگه اصلی یا Primary به بخش عمومی به شما امکان می‌دهد مکالمات خاص را از صندوق ورودی اصلی خود تفکیک کنید و پنهان نگه دارید. این کار یک لایه اضافی از حریم خصوصی ایجاد می‌کند و به دلیل جداسازی چت‌های مهم، مدیریت مکالمات را برای شما آسان‌تر می‌کند.

با این حال، دقت کنید که چون بخش General بلافاصله قابل‌مشاهده نیست و برای چت‌های موجود در این بخش نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کنید، این احتمال وجود دارد که چت‌های مخفی را فراموش کرده یا نادیده بگیرید. پس بهتر است که خودتان حواستان به این بخش باشد تا هیچ پیامی را در اینستاگرام از دست ندهید.

اگر چت‌هایی را در بخش General دایرکت اینستاگرام مخفی کرده‌اید، ممکن است زمانی بخواهید آنها را به صفحه اصلی دایرکت بازگردانید. در قسمت بعدی نحوه انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه خارج‌کردن چت‌ها از حالت مخفی در اینستاگرام

برای خارج‌کردن چت‌ها از حالت مخفی در اینستاگرام، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1برنامه اینستاگرام را باز کنید و به بخش دایرکت‌ها بروید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 2بخش General را باز کنید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 3چتی را که می‌خواهید از حالت مخفی خارج کنید انتخاب نمایید. برای انتخاب چت، آن رااندکی با انگشت نگه دارید.

Is it possible to hide Instagram chats

مرحله 4از منوی ظاهر شده، روی Move to Primary کلیک کنید.

Is it possible to hide Instagram chats

با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید چت را از حالت مخفی خارج کرده و آن را به بخش اصلی یا صفحه اول در دایرکت اینستاگرام خود منتقل کنید.

کلام آخردر این مقاله ترفندی را برای مخفی‌کردن چت‌ها در اینستاگرام به شما آموزش داده‌ایم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و آموزنده بوده باشد.

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

 فهرست مطالب

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرامبهترین ترفندها برای افزایش فالوور در اینستاگرام1. زمینه کاری پیجتان را در پروفایل اینستاگرام معرفی کنید2. فعالیت مداوم و مدون در اینستاگرام داشته باشید3. محتوای با کیفیت منتشر کنید4. از هشتگ ها غافل نشوید5. با مخاطبان خود وارد تعامل شوید6. با اینفلوئنسرها همکاری کنید7. در سایر پلتفرم‌ها به اینستاگرامتان لینک دهید8. هایلایت های اینستاگرام خود را مرتب کنید9. استوری گذاشتن را فراموش نکنید10. مکان فعالیت خود را تگ کنید11. مسابقه بگذارید و هدیه بدهید12. با برندهای نزدیک به حوزه کاری خود همکاری کنید13. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید14. با ترندها پیش بروید15. برای نوشتن کپشن جذاب وقت بگذارید16. لایو بگذارید17. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید18. پیج‌های مرتبط به حوزه کاری خود را دنبال کنید19. از آمار و داده‌های اینستاگرام در استراتژی خود بهره بگیرید20. از ویژگی‌های جدید اینستاگرام استفاده کنید22. ریلز درست کنید23. عضو گروه‌های حمایتی اینستاگرامی شوید24. از ابزارهای خودکار برای جذب فالوور استفاده کنید

«من ساعات زیادی را صرف تولید محتوا برای پیج اینستاگرام خود می‌کنم، پس چرا تعداد فالوورهایم تغییر چندانی نمی‌کند؟» اگر مدت هاست که این سوال ذهنتان را مشغول کرده است و با وجود همه تلاشی که می‌کنید موفق نشده‌اید فالوورهای زیادی به پیجتان جذب کنید راه حل مشکلتان را در این مقاله خواهید یافت.

در این مطلب قصد داریم تا راهنمای جامعی از کلیه ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید با کمک این ترفندها یک تکان اساسی به پیجتان بدهید، فالوورهای بسیاری را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب کنید و شانس دیده شدن را به پیجتان بدهید.

لازم به ذکر است که کلیه ترفندهای مطرح شده در این مقاله مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام هستند که کمک می‌کند پیج شما توسط کاربران واقعی و افراد علاقمند دیده و فالو شود و قرار نیست با فالوورهای فیک و دروغین بر عدد فالوورهایتان بیفزاید.

برای یادگیری این ترفندها تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین ترفندها برای افزایش فالوور در اینستاگرام

در ادامه 24 مورد از موثرترین ترفندها برای افزایش فالوور پیج اینستاگرامتان را به شما معرفی کرده و توضیحات لازم و مثال‌های کافی برای درک و اجرای بهتر هر ترفند را به شما ارائه می‌دهیم.

1. زمینه کاری پیجتان را در پروفایل اینستاگرام معرفی کنید

پروفایل اینستاگرام شما مانند یک کارت ویزیت دیجیتال است؛ پس باید زمینه کاری پیجتان را در نگاه اول (در بایو پیج) به مخاطب نشان دهید و برای معرفی زمینه کاری پیجتان از کلماتی استفاده کنید که برای مخاطبین هدفتان جذاب باشد. یک عکس پروفایل خوب نیز انتخاب کنید که نشان دهنده برند یا شخص شما باشد.

مثال: اگر یک بلاگر ورزش و تناسب اندام هستید، در بایو مختصری از تخصص خود بنویسید تا افراد بدانند که باید از پیج شما چه انتظاری داشته باشند: مثلاً «تناسب اندام، سلامتی و سبک زندگی سالم.»

2. فعالیت مداوم و مدون در اینستاگرام داشته باشید

این که هر گاه دلتان بخواهد در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و هر زمان هم حوصله‌اش را نداشتید از نظرها پنهان شوید مخاطب را از پیج شما دلزده می‌کند. به تولید محتوا در اینستاگرام به عنوان یک شغل تمام وقت نگاه کنید. یک برنامه مدون برای انتشار پست و استوری و لایو در اینستاگرام تنظیم کنید و به آن پایبند بمانید. حضور منظم و باکیفیت شما تضمین می‌کند که همیشه در فید مخاطبین ظاهر گردید و از خاطر آنها فراموش نشوید.

مثال: یک تقویم محتوا ایجاد کنید و پست‌های خود را از قبل آماده و برنامه ریزی کنید. سعی کنید حداقل سه بار در هفته در روزها و زمان‌های مختلف پست بگذارید تا به طیف وسیع‌تری از مخاطبین فعال در این ساعات دسترسی پیدا کنید.

3. محتوای با کیفیت منتشر کنید

آنچه مخاطب از شما یا بیزینستان در اینستاگرام می‌بیند محتوای پیج شما است. عکس‌ها و ویدئوهایی را در پیجتان پست کنید که از لحاظ بصری جذاب باشند، احساسات را بر‌انگیزند یا الهام‌بخش باشند. برای افزایش کیفیت محتوای خود، بودجه مناسبی را به یادگیری مهارت عکاسی و فیلمبرداری، تهیه تجهیزات حرفه‌ای عکاسی یا برنامه‌های ادیت عکس و ویدئو اختصاص دهید.

مثال: اگر بلاگر سفر هستید، می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای دیدنی و منحصر به فرد از مقاصدی که بازدید می‌کنید منتشر کنید.

4. از هشتگ ها غافل نشوید

هشتگ ها ابزار قدرتمندی در شبکه‌های اجتماعی هستند که اجازه دسته‌بندی موضوعی مطالب منتشرشده در هر پلتفرمی را مید‌هند و دسترسی شما به مخاطبین را وسیع‌تر می‌کنند. تحقیق کنید و هشتگ‌های محبوب و مرتبط به زمینه کاری خود را در کپشن هر پست قرار دهید تا در نتایج جستجوی افراد ظاهر شوید و شانس خود را برای پیدا کردن مخاطبین جدید بالا ببرید.

مثال: اگر یک وبلاگ نویس مد هستید، از هشتگ‌هایی مانند#GRWM (get ready with me) یا #OOTD (outfit of the day) استفاده کنید تا علاقمندان به مد و استایل لباس بتوانند شما را از طریق این هشتگ‌ها پیدا کنند.

5. با مخاطبان خود وارد تعامل شوید

برای تعامل با مخاطبان اینستاگرام، چندین روش موثر وجود دارد. مطرح کردن یک سوال در کپشن پست می‌تواند مخاطبین را تشویق کند تا افکار و نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها بیان کنند. ا گر فالووری زیر پست شما کامنتی گذاشت نشان دهید برای کامنت او ارزش قائل هستید و سعی کنید طوری به او پاسخ دهید که مکالمه‌ای را با او شکل دهید و او را به دوباره کامنت گذاشتن تشویق کنید. ترفند دیگر برای تعامل با مخاطبان، اجرای نظرسنجی و رأی گیری از مخاطبان است. پرسش و پاسخ با مخاطبان در استوری یا لایو اینستاگرام نیز این فرصت را به افراد می‌دهد که مستقیماً از شما سؤال بپرسند و ارتباط عمیق‌تری را با شما و برندتان تجربه کنند.

6. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

همکاری با اینفلوئنسرها می‌تواند برند شما را در معرض دید انبوه مخاطبین او قرار دهد، به شما اعتبار بخشد، و کمکتان کند فالوورهای جدید جذب کنید. البته در انتخاب اینفلوئنسرها باید وسواس به خرج بدهید و به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که ارزش‌هایشان با شما همسو و تبلیغاتشان به زمینه کاری شما نزدیک است.

مثال: اگر یک برند میکاپ و زیبایی هستید، با یک اینفلوئنسر حوزه میکاپ و زیبایی محبوب همکاری کنید و از او بخواهید با محصولات شما یک نوع آرایش را به صورت ویدئویی آموزش دهد و در پیجش منتشر کند.

7. در سایر پلتفرم‌ها به اینستاگرامتان لینک دهید

اگر سایت یا بلاگی دارید و در سایر شبکه‌‌های اجتماعی عضو هستید از حضورتان در این پلتفرم‎ها نهایت استفاده را ببرید و مخاطبین را از وجود اکانت اینستاگرامتان مطلع سازید. شما می‌توانید لینک یا دکمه‌هایی را در سایر پلتفرم‌های خود اضافه کنید که مخاطبان را به صورت مستقیم به پروفایل اینستاگرام شما هدایت کند.

مثال: اگر یک کانال یوتیوب دارید که به آموزش آشپزی اختصاص داده شده است، حساب اینستاگرام خود را در ویدیوهای خود معرفی کنید و آن را در توضیحات ویدیو نیز لینک کنید. برای مشاهده دستور غذاهای بیشتر و محتوای پشت صحنه، آدرس اینستاگرامتان را به بینندگان ویدئوهایتان بدهید.

8. هایلایت های اینستاگرام خود را مرتب کنید

هایلایت اینستاگرام راهی عالی برای دسته‌بندی مطالب و دسترسی سریع مخاطب به اطلاعات مهم در مورد برند شما است. برای هایلایت‌ها کاور جذابی طراحی کنید که هم ظاهر حرفه‌ای به پیجتان بدهد و هم نشان بدهد در هر هایلایت کدام دسته از محتواها قرار گرفته است.

مثال: اگر بلاگر تناسب اندام هستید، می‌توانید هایلایت‌هایی نظیر«تمرینات روتین»، «دستور غذای سالم» یا «نکات تناسب اندام» ایجاد کرده و پست و استوری‌های مرتبط به هر موضوع را در هایلایتش ذخیره کنید تا برای همیشه در دسترس مخاطبان قدیم و جدید باشد.

9. استوری گذاشتن را فراموش نکنید

استوری‌های اینستاگرام روشی سریع برای دیده شدن و حفظ تعامل با مخاطبان پیج است. شما می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند نظرسنجی، استیکرهای سوال و جواب، شمارش معکوس و ایموجی‌ها برای سرگرم کردن فالوورهایتان در استوری استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید با گذاشتن لینک به منابع خارج اینستاگرام اطلاعات مفیدی برای مخاطب در استوری فراهم آورید. تا حد امکان مخاطب را تشویق کنید تا به استوری‌های شما پاسخ دهد و برایتان در دایرکت پیام ارسال کند تا نرخ تعامل پیجتان را بالا ببرید.

مثال: یک رویداد پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام برگزار کنید تا فالوورها بتوانند در مورد یک موضوع خاص یا تخصص شما از شما سوال بپرسند. سپس در استوری‌های بعدی در قالب متن یا ویدئو به تک تک سوالات پاسخ دهید.

10. مکان فعالیت خود را تگ کنید

اگر شغل شما محلی است یا مخاطبین شما از یک منطقه جغرافیایی یا شهر خاص هستند توصیه می‌کنیم حتماٌ لوکیشن را به پست‌های خود اضافه کنید و آن را با هشتگ نیز در کپشن ذکر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان گسترده‌تری در مناطق موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

مثال: اگر آرایشگاهی در شهر اصفهان دارید، لوکیشن اصفهان را در بالای پست‌های پیجتان قرار دهید و در کپشن نیز از هشتگ‌هایی نظیر #آرایشگاه_اصفهان استفاده کنید تا بتوانید از طریق اینستاگرام در شهر اصفهان مشتریان جدیدی برای کارتان پیدا کنید.

11. مسابقه بگذارید و هدیه بدهید

برگزاری مسابقات و اهدای جایزه به برندگان یک ترفند عالی برای جلب مشارکت مردم و به دست آوردن فالوورهای جدید است. فالوورهای فعلی خود را تشویق کنید تا با تگ کردن دوستانشان، لایک کردن و کامنت گذاشتن در مسابقه شرکت کنند. هرچه جوایز مسابقه ارزشمندتر باشد، افراد بیشتری به شرکت در آن ترغیب می‌شوند.

مثال: اگر یک مربی تناسب اندام هستید، مسابقه‌ای ترتیب دهید که جایزه‌اش یک ماه آموزش آنلاین شخصی با شما باشد. برای ورود، شرکت کنندگان می‌توانند حساب کاربری شما را دنبال کنند، سه دوست خود را تگ کنند و اهداف تناسب اندام خود را کامنت کنند.

12. با برندهای نزدیک به حوزه کاری خود همکاری کنید

همکاری با برندهایی که مخاطبان هدفشان مشابه شما است می‌تواند شما را در معرض دید فالوورهای آنها قرار دهد و البته برند آنها را نیز به فالوورهای بشناساند. انتشار محتوای مشارکتی یا برگزاری رویدادهای مشترک می‌تواند به شما کمک کند تا از مخاطبان موجود آنها بهره ببرید و فالوورهای جدیدی جذب کنید.

مثال: اگر یک برند لباس ورزشی دارید، با یک برند تجهیزات ورزشی، به صورت مشترک یک رویداد تناسب اندام را ترتیب دهید یا یک چالش تمرینی برگزار کنید. این همکاری می‌تواند به هر دو برند کمک کند تا در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرند و مخاطبین جدیدی پیدا کنند.

13. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

فالوورهایتان را تشویق کنید تا هنگام استفاده از محصولات و خدمات شما نام تجاری شما را به اشتراک بگذارند، سپس شما محتوای آنها را در پیج خود بازنشر کنید. این کار باعث می‌شود آنها احساس ارزشمندی کنند و خود را بخشی از جامعه برند شما تصور کنند. علاوه بر این، محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان یک مدرک خودجوش (و نه ساختگی) عمل می‌کند که نشان می‌دهد مشتریان از شما راضی هستند و در نتیجه افراد بیشتری را متقاعد می‌کند که شما را دنبال کنند.

14. با ترندها پیش بروید

در جریان ترندهای روز اینستاگرام باشید و تولید محتوای مطابق با آخرین ترندهای اینستاگرامی را نیز در تقویم محتوایی خود بگنجانید. این کار کمک می‌کند از قافله عقب نمانید و فالوورهای جدیدی را که به آن موضوعات علاقمند هستند جذب کنید. اگر رویدادی پرطرفدار، بحثی فراگیر یا چالشی وایرال در اینستاگرام در جریان است (مثل روز مادر، جام جهانی، یک سریال پرطرفدار) در آن زمینه محتوا تولید کنید و از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.

15. برای نوشتن کپشن جذاب وقت بگذارید

برای عکس‌ها یا ویدیوهایی که در اینستاگرامتان منتشر می‌کنید کپشن‌های جذاب، مفید و کاربردی بنویسید و در انتهای کپشن نیز مخاطب را به مشارکت تشویق کنید. در کپشنی که می‌نویسید داستان بگویید، سؤال بپرسید یا اطلاعات مفیدی را به اشتراک بگذارید تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

مثال: اگر شما یک اینفلوئنسر سفر هستید و عکسی زیبا از غروب خورشید به اشتراک می‌گذارید، ابتدا در کپشن، احساسات فالوورهایتان را درگیر کنید و سپس از آنها بخواهید خاطرات یا تجربه‌شان از غروب آفتاب را برایتان کامنت کنند.

16. لایو بگذارید

با برگزاری جلسه لایو در اینستاگرام این فرصت را دارید که در لحظه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این تجربه واقعی و صمیمی سبب ایجاد روابط قوی‌تر با فالوورهای شما می‌شود. در طول لایو، می‌توانید با مخاطبین خود راجع به موضوع مشخصی گفتگو کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید.

مثال: اگر یک برند مد و لباس هستید، یک جلسه لایو برگزار کنید که در آن ایده‌های مختلف استایل کردن لباس‌ها را به نمایش بگذارید و به سؤالات مخاطبان خود در این زمینه پاسخ ‌دهید.

17. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برند شما را به طیف وسیعی از مخاطبان نمایش دهد. پلتفرم تبلیغات اینستاگرام ابزارهایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید با تصاویر یا ویدیوهای خیره‌کننده، تبلیغات بصری جذاب ایجاد کنید. یکی از مزایای کلیدی تبلیغات اینستاگرام، توانایی هدف قرار دادن ویژگی‌های جمعیتی، جنسیتی، سنی، جغرافیایی، علایق و رفتارهای خاص است که این تضمین را ایجاد می‌کند تا تبلیغات شما به افراد مناسبی نمایش داده شود که به احتمال زیاد به محتوا یا برند شما علاقمند هستند. این هدف‌گیری دقیق به جذب فالوورهای جدید کمک بسیار می‌کند. تبلیغ می‌تواند مزایا و ویژگی‌های محصول را به نمایش بگذارد و یک دکمه برای فالو کردن اکانت شما داشته باشد.

18. پیج‌های مرتبط به حوزه کاری خود را دنبال کنید

توصیه می‌کنیم اکانت‌هایی را که در حوزه کاری شما فعالیت دارند دنبال کنید و با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌هایشان با آن‌ها وارد تعامل شوید؛ این کار نه تنها کمک می‌کند تا با آن اکانت‌ها شبکه سازی کنید و ارتباط قوی برقرار کنید، بلکه شما را در معرض دید فالوورهای آنها نیز قرار می‌دهد و باعث می‌شود که آنها نیز شما را کشف و دنبال کنند.

مثال: اگر یک بلاگر ورزش و تناسب اندام هستید، سایر علاقمندان به تناسب اندام، مربیان یا برندهای مرتبط با تناسب اندام را فالو کنید. با گذاشتن کامنت‌های مفید و ارزشمند به بحث مطرح شده در پست، ارزش افزوده بدهید یا از محتوای آنها قدردانی کنید.

19. از آمار و داده‌های اینستاگرام در استراتژی خود بهره بگیرید

اینستاگرام برای اکانت‌های بیزینسی اطلاعات و آمار ارزشمندی درباره مخاطبان، واکنش آنها به هر محتوا، عملکرد محتوا و رشد فالوور ارائه می‌دهد. این معیارها را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه محتوایی بیشترین تعامل را از جانب مخاطبین جذب می‌کند، بهترین زمان برای ارسال پست چیست و چه نوع محتوایی فالوورهای جدید به پیجتان می‌آورد. از این داده‌ها برای اصلاح استراتژی خود و بهینه‌سازی محتوایتان استفاده کنید.

مثال: اگر داده‌ها می‌گویند بیشترین مخاطبین شما خانم هستند و اوج تعامل با پیج شما در ساعات پایانی شب است باید اکثر محتوای خود را به گونه‌ای بسازید که برای خانم‌ها جذاب باشد و فعالیت خود و انتشار پست و استوری را بیشتر به ساعات پایانی شب اختصاص دهید.

20. از ویژگی‌های جدید اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام اغلب ویژگی های جدیدی را مانند Reels یا Guides معرفی می‌کند که توجه کاربران را به خود جلب می کند. توصیه می‌کنیم به محض اینکه اینستاگرام قابلیت جدیدی را به کاربرانش معرفی می‌کند از آن برای تولید محتوا استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید فالوورهایی را جذب کنید که مشتاق کشف ویژگی‌های جدید اینستاگرام هستند.

مثال: یک بلاگر سفر می‌تواند یک ویدیوی دیدنی بسازد و در آن بهترین مقاصد برای سفر در طول سال را به نمایش بگذارد. این ویدئو چون تصاویر جذابی به نمایش می‌گذارد و اطلاعات مفیدی برای اکثر مخاطبین دارد شانس وایرال شدن زیادی خواهد داشت.

22. ریلز درست کنید

از ویژگی های ویدیویی اینستاگرام مانند Reels و IGTV برای تولید محتوای طولانی استفاده کنید. این فرمت‌ها بیشتر دیده می‌شوند و شانس بیشتری برای ظاهر شدن در اکسپلور اینستاگرام دارند.

مثال: یک بلاگر ورزشی می‌تواند مجموعه‌ای از تمرینات آموزشی هوازی یا استقامتی را با استفاده از ریلز اینستاگرام ایجاد کند. الگوریتم اینستاگرام طوری کار می‌کند که این محتوا به مرور مخاطبین هدفش را در اینستاگرام پیدا کند و دیده شود.

23. عضو گروه‌های حمایتی اینستاگرامی شوید

گروه‌های حمایتی اینستاگرام مجموعه‌ای از کاربران اینستاگرام هستند که با لایک کردن، کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاشتن از محتوای یکدیگر حمایت می‌کنند و نرخ تعامل محتوا را بالا می‌برند. تعامل ایجاد شده توسط گروه‌های حمایتی سبب می‌شود محتوا به اکسپلور راه یابد و در معرض دید مخاطبین جدید قرار گیرد.

24. از ابزارهای خودکار برای جذب فالوور استفاده کنید

ابزارهای خودکار برای افزایش فالوور اینستاگرام اغلب از تکنیک هایی مانند فالو انبوه، لایک انبوه و کامنت انبوه استفاده می‌کنند. این ابزارها معمولاً معیارهای هدف گیری خاصی مانند اکانت رقبا، هشتگ‌های موردنظر، لوکیشن و غیره دارند و از شما می‌خواهند این موارد را مشخص کنید تا بتوانند فالوورهای بالقوه پیج شما را پیدا کنند.

هنگامی که معیارها را تعیین کردید، ابزار از طریق فعالیت‌هایی نظیر فالو کردن افراد، لایک کردن پست‌های آنها یا کامنت گذاشتن برایشان با آنها تعامل برقرار می‌کند. هدف نهایی از ایجاد تعامل با مخاطب، جلب توجه آنها و ترغیب آنها به فالو کردن شما است؛ لذا کلیه فالورهایی که از این طریق به پیج شما ملحق می‌شوند واقعی هستند و خودشان با میل خود پیج شما را فالو می‌کنند.

مثال: بسته ربات تقویت کننده فالوور اینستاگرام v-User، حاوی ربات های مختلف با ویژگی های مختلف، ابزاری عالی است که می توانید از آن برای خودکارسازی فعالیت های تعاملی صفحه خود، هدف قرار دادن مخاطبان مناسب، جلب توجه آنها، و دیده شدن صفحه خود استفاده کنید و فالوور جذب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار، به صفحه وب مراجعه کنید ربات افزایش فالوور اینستاگرام 100% تضمینی و بدون بلاکی – کاربر مجازی

کلام آخرشما در این مطلب با 24 مورد از برترین ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شدید که به شما کمک می‌کند پیجتان توسط مخاطبین هدف دیده شود و بیشترین میزان فالوور را جذب کنید. به خاطر داشته باشید که ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام تنها برای تکمیل استراتژی کلی شما در اینستاگرام است. فراموش نکنید که برای افزایش فالوور اینستاگرام باید ابتدا ایجاد محتوای مفید و ارزشمند، تعامل فعال با مخاطبان و ایجاد ارتباطات موثر با همکاران و رقبا را در اولویت قرار دهید. تنها بدین شیوه است که می‌توانید با به کارگیری این ترفندها، تلاش مداوم و صبوری فالوورهای جدید را به صورت پیوسته با پیجتان آشنا کنید و در طول زمان نیز این تعداد رو به رشد را را حفظ کنید و هرگز از دست ندهید.

نحوه غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام

 فهرست مطالب

نحوه غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرامروش 1: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با تغییر تنظیمات پیامروش 2: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با خاموش کردن برخی چت‌هاروش 3: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با تنظیمات نوتیفیکیشنروش 4: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با بستن پاسخ استوریروش 5: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با محدود کردن مخاطبینروش 6: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با بلاک کردن مخاطبین

اگر می‌خواهید عوامل حواس پرتی خود را کاهش دهید یا مدتی را به استراحت بپردازید بد نیست برای مدتی پیام‌های دایرکت اینستاگرامتان را غیرفعال کنید و این زمان را به تمرکز روی امور مهم‌تر اختصاص دهید. خاموش کردن دایرکت اینستاگرام به سادگی امکان‌پذیر است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلف خاموش کردن پیام‌های اینستاگرام را به شما معرفی کنیم و نحوه اجرای هر یک را به صورت گام به گام و تصویری به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

روش 1: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با تغییر تنظیمات پیام

یکی از راه‌های غیرفعال کردن پیام‌های دایرکت در اینستاگرام، تغییر تنظیمات پیام است. با استفاده از این روش می‌توانید تعیین کنید که چه کسی اجازه ارسال پیام به شما را داشته باشد. با دنبال کردن چند مرحله ساده، می‌توانید تنظیمات دایرکت اینستاگرام خود را سفارشی کنید و پیام‌های دریافتی در دایرکت اینستاگرامتان را به میان قابل توجهی محدود کنید.

برای تغییر تنسیمات دایرکت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کند:

  1. روی نماد پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین برنامه اینستاگرام ضربه بزنید.
  2. روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا منو باز شود.
  3. گزینه “Setting and Privacy” را انتخاب کنید.
  4. در منوی تنظیمات به دنبال گزینه «Message and Story Replies» بگردید و روی آن ضربه بزنید.
  5. با انتخاب «Your followers on Instagram»، می‌توانید پیام‌ها را فقط به کسانی محدود کنید که شما را در این پلتفرم فالو می‌کنند. به این ترتیب، امکان ارسال دایرکت را برای کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند غیرفعال می‌کنید.
  6. با تیک زدن گزینه «Don’t receive requests» هیچ درخواست پیامی از کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند دریافت نخواهید کرد.
  7. پس از ایجاد تغییرات مورد نظر، دکمه “Setting updates” را کلیک کنید تا تنظیمات انتخابی شما ذخیره شود.

از این زمان به بعد، فقط فالوورهای شما در اینستاگرام می‌توانند برای شما دایرکت ارسال کنند و امکان دریافت درخواست ارسال پیام از طرف غیرفالوورها برایتان در اینستاگرام غیرفعال می‌شود.

روش 2: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با خاموش کردن برخی چت‌ها

یکی دیگر از روش‌های غیرفعال کردن دریافت پیام در اینستاگرام، خاموش کردن برخی مکالمات خاص است. با این کار شما می‌توانید نوتیفیکشن آن مکالمات را خاموش کنید و در عین حال مکالمه را در دسترس نگه دارید؛ یعنی طرفین امکان چت در اینستاگرام را دارند ولی شما بابت دریافت پیام در آن چت هیچی نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کنید.

برای بی‌صدا کردن یک چت خاص در اینستاگرام کافیست این مراحل را دنبال کنید:

  1. دایرکت مخاطبی را که می‌خواهید بی‌صدا کنید باز کنید.
  2. روی عکس پروفایل مخاطب در بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار منویی با گزینه‌های مختلف باز می‌شود.
  3. گزینه «Mute» و سپس «Mute messages» را انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن برای پیام‌های این چت در اینستاگرام خاموش شود.
  4. . گزینه “Until I Change It” را انتخاب کنید. این کار مکالمه را بیصدا و نوتیفیکیشن این چت را خاموش می‌کند تا زمانی که به صورت دستی آن را دوباره فعال کنید.

با خاموش کردن نوتیفیکشن برای برخی چت‌ها در اینستاگرام، دیگر برای پیام‌های جدید دریافتی در این چت هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نخواهید کرد. با این حال، همچنان می‌توانید هر زمان که بخواهید به پیام‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بخوانید.

اگر می‌خواهید بدون مسدود کردن کامل چت با برخی مخاطبین اینستاگرامتان به‌طور موقت یا دائم، مکالمه با آنها را خاموش کنید، بی‌صدا کردن مکالمات می‌تواند مفید باشد. با این کار عوامل حواس‌پرتی خود را کاهش می‌دهید و در عین حال توانایی شرکت در مکالمه را در زمان مناسب خود خواهید داشت.

به یاد داشته باشید، بیصدا کردن یک مکالمه مختص حساب شما است و امکان ارسال پیام برای طرف مقابل را تحت تاثیر قرار نمیدهد. آنها همچنان می توانند برای شما پیام ارسال کنند، اما نوتیفیکیشنی برای آنها دریافت نخواهید کرد تا زمانی که دوباره تنظیمات مربوطه را تغییر دهید

روش 3: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با تنظیمات نوتیفیکیشن

تنظیمات نوتیفیکیشن در حساب اینستاگرام شما یکی دیگر از راههای موثر برای خاموش کردن دایرکت در اینستاگرام است. این روش به شما امکان می‌دهد دریافت نوتیفیکیشن برای دایرکت‌های اینستاگرامی را طبق نیاز خودتان سفارشی کنید.
برای تغییر تنظیمات نوتیفیکشن دایرکت اینستاگرام طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. روی نماد پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین برنامه اینستاگرام ضربه بزنید.
  2. روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا منو باز شود.
  3. به پایین بروید و “Setting and Privacy” را از گزینه های منو انتخاب کنید.
  4. در منوی تنظیمات، روی بخش «Notifications» ضربه بزنید.
  5. اگر می خواهید تمام نوتیفیکشن‌ها را موقتاً خاموش کنید، می توانید گزینه «pause all» را انتخاب کنید. با این کار هرگونه اعلان، از جمله نوتیفیکیشن دایرکت اینستاگرام، برای مدت زمان مشخصی در دستگاه شما ظاهر نمی‌شود.
  6. اما اگر به دنبال راه خلی دائمی‌تر هستید، “Message and Calls” را انتخاب کنید.
  7. Message requests را غیرفعال کنید تا نوتیفیکیشن‌ برای درخواست‌های پیام دایرکت جدید از سوی کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند خاموش شود
  8. همچنین می‌توانید برای خاموش کردن نوتیفیکیشن برای کلیه دایرکت‌های دریافتی در اینستاگرام، گزینه «Messages» را خاموش کنید.

اگر می‌خواهید بدون غیرفعال کردن کامل امکان ارسال و دریافت دایرکت در اینستاگرام، روی کارتان متمرکز شوید و حواستان با دایرکت‌هایی که در اینستاگرام دریافت می‌کنید پرت نشود، سفارشی کردن تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام بسیار مفید است.
البته بعد از تغییر تنظمیات نوتیفیکشن اینستاگرام، همیشه می‌توانید تنظیمات را دوباره مطابق با اولویت‌های خود تغییر دهید.

روش 4: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با بستن پاسخ استوری

همانطور که می دانید پاسخ استوری اینستاگرام به صورت دایرکت دریافت می‌شود با دنبال کردن چند مرحله ساده، می‌توانید امکان پاسخ به استوری‌های خود را ببندید و در نتیجه نوتیفیکیشن و دایرکت‌های دریافتی در اینستاگرامتان را کاهش دهید.

برای خاموش کردن پاسخ به استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی نماد پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین برنامه اینستاگرام ضربه بزنید.
  2. سپس روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا منو باز شود.
  3. به پایین بروید و “Settings and Privacy” را از گزینه های منو انتخاب کنید.
  4. در منوی تنظیمات، روی بخش «Message and Story Replies» ضربه بزنید.
  5. در این بخش گزینه «Don’t allow replies» را تیک دار کنید.

با بستن امکان پاسخ به استوری‌های خود، می‌توانید تعداد پیام‌های دریافتی در اینستاگرام را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و وقت خود را صرف تمرکز روی دیگر جنبه‌های پلتفرم اینستاگرام کنید.

از این لحظه به بعد، کاربران نمی‌توانند به استوری‌های شما پاسخ دهند و هیچ نوتیفیکیشنی بابت این موضوع دریافت نخواهید کرد.

توجه به این نکته مهم است که غیرفعال کردن پاسخ‌ به استوری‌های اینستاگرام تنها بر امکان دیگران برای پاسخ دادن به استوری‌های شما تأثیر می‌گذارد و شما همچنان امکان ارسال یا دریافت پیام دایرکت در اینستاگرام را خواهید داشت.

روش 5: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با محدود کردن مخاطبین

محدود کردن مخاطبین در اینستاگرام که با نام restrict کردن هم شناخته می‌شود به شما امکان می‌دهد تعاملات و نوتیفیکیشن‌های پیام‌های دریافتی از جانب برخی کاربران خاص را در اینستاگرامتان محدود کنید. با محدود کردن یک مخاطب، توانایی آنها برای تعامل با حساب شما، از جمله ارسال پیام در دایرکت شما، محدود می‌شود.

برای محدود کردن یک مخاطب خاص، کافیست این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد دایرکت مخاطب مورد نظری شوید که می‌خواهید محدودش کنید.
  2. روی عکس پروفایل مخاطب در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در منو، آیکون سه نقطه را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و از میان گزینه‌های موجود، «Restrict» را انتخاب کنید

محدود کردن یک مخاطب در اینستاگرام سبب میشود آنها نتوانند زمان آنلاین بودن شما در اینستاگرام را ببینند، کامنت‌های آنها را زیر پست‌های شما فیلتر شود و هیچ نوتیفیکیشنی بابت تعاملات آنها با پیج شما (نظیر ارسال پیام یا کامنت گذاشتن) دریافت نکنید.

محدود کردن یک مخاطب سبب بهبود کنترل نوتیفیکیشن‌های دریافتی برای پیام‌های دایرکت در اینستاگرام می‌شود ، زیرا وقتی مخاطب محدود شود، دیگر هیچ نوتیفیکیشنی برای پیام‌های او دریافت نخواهید کرد. با این حال، با وجود محدود کردن او همچنان امکان ارسال پیام به شما را دارد وهمچنان می‌توانید هر زمان که بخواهید با باز کردن چت به پیام‌های آنها دسترسی داشته باشید.

محدود کردن مخاطب یک اقدام یک طرفه است و توانایی آنها برای دیدن محتوای عمومی موجود در حساب اینستاگرام شما یا امکان ارسال پیام به شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

اگر زمانی تصمیم گرفتید محدودیت را از روی مخاطبی در اینستاگرامتان بردارید، می‌توانید با دنبال کردن همان مراحل و انتخاب گزینه «Unrestrict» این کار را به راحتی و بدون هیچ دردسری انجام دهید.

روش 6: غیرفعال کردن پیام ها در اینستاگرام با بلاک کردن مخاطبین

بلاک کردن مخاطبین در اینستاگرام روشی شدیدتر برای غیرفعال کردن دایرکت و محدود کردن کامل تعاملات برخی کاربران خاص است. با بلاک کردن یک مخاطب، در واقع تمام ارتباط خود با او را قطع می‌کنید؛ آنها دیگر نمی‌توانند شما را فالو کنند، پست و استوری‌های شما را ببینند، برایتان کامنت و لایک بگذارند یا به شما دایرکت بزنند.

برای بلاک کردن مخاطب در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و پروفایل مخاطبی که می‌خواهید بلاک کنید را باز کنید. می‌توانید این کار را با ضربه زدن بر روی آیکون ذره بین در پایین صفحه، جستجوی نام کاربری شخص موردنظر و انتخاب پروفایل آنها از نتایج جستجو انجام دهید.
  2. هنگامی که وارد پروفایل مخاطب موردنظر شدید، روی آیکون سه نقطه (منو) واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در منو، گزینه «Block» را انتخاب کنید.
  4. یک پیام تأیید ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید کاربر را بلاک کنید. با ضربه زدن مجدد روی«Block»، این اقدام را تأیید کنید.

با بلاک کردن یک مخاطب، از ارسال پیام توسط آنها جلوگیری می‌کنید، آنها از لیست فالوورهای شما حذف می‌شوند و پیام‌های موجود آنها به طور خودکار از دایرکت شما حذف می‌شوند.

اگر بخواهید در آینده مخاطبی را از بلاک خارج کنید، باید به تنظیمات اینستاگرام خود بروید، به بخش «Blocked accounts» بروید و آن‌ها را از آنجا رفع بلاک کنید.

کلام آخر
پیام‌هایی که در اینستاگرام دریافت می‌کنید و نوتیفیکیشن‌ این پیام‌ها یکی از بزرگترین عوامل عدم تمرکز در میان کاربران اینستاگرام است. برای مقابله با این مشکل راهکارهای متعددی را در این مطلب به شما معرفی کردیم. با استفاده از روش‌های ذکر شده در این مطلب، می‌توانید به راحتی پیام‌های اینستاگرام را مطابق با ترجیحات خود مدیریت کنید. کافیست همه این تکنیک‌ها را امتحان کنید تا رویکردی را پیدا کنید که با نیازهای شما بیشترین مطابقت را دارد.

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

 فهرست مطالب

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرامایجاد پیج فروش مستقیم کالا در اینستاگرامنکات مهم برای داشتن یک پیج فروشگاهی موفق در اینستاگرامایجاد پیج مستقیم برای ارائه خدمات تخصصیتولید محتوای تبلیغاتیتولید محتوای اینستاگرامهمکاری در فروشفروش پیج پر فالوور اینستاگراماشتراک‌گذاری سایت‌های مختلف در پیج خود یا affiliate marketingمدیریت پیج یا ادمینکسب درآمد از طریق فروش فالو، لایک و کامنت

در عصر تکنولوژی و ارتباطات تنها با یک گوشی و دسترسی به اینترنت و بدون هیچ‌گونه سرمایه‌ای می‌توان درآمد میلیونی کسب کرد. در حال حاضر فعالیت در اینستاگرام می‌تواند از پول‌سازترین و پردرآمدترین روش‌های کسب درآمد در ایران به شمار رود. کافیست به صورت رایگان یک حساب در اینستاگرام ایجاد کنید و صرف‌نظر از جنسیت، سن و میزان تحصیلاتی که دارید با هدف مشخصی در آن به فعالیت و تولید محتوا بپردازید.
اگر شما هم به این فکر افتاده‌اید که از اینستاگرام منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید اما نمی‌دانید این امر چگونه میسر می‌شود در ادامه این مطالب همراه ما باشید تا با راه‌های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید.

برای آشنایی با نحوه ایجاد اکانت در اینستاگرام به مقاله‌ای که در این زمینه تهیه کرده‌ایم مراجعه کنید.

ایجاد پیج فروش مستقیم کالا در اینستاگرام

با ایجاد یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام می‌توانید انواع کالا و محصولات خود را به مخاطبین عرضه کنید. این محصول می‌تواند هر چیزی باشد، کالایی که از دیگری خریده‌اید مانند کیف، کفش، لباس و… یا محصولی که کار خودتان است مانند انواع غذا، شیرینی، پوشاک و وسایل تزئینی. البته که هر چه محتوای جالب و خلاقانه‌تری از فعالیت کاری، محصولات و موارد مرتبط تولید کنید، افراد بیشتری را جذب پیج خود می‌کنید و به مرور زمان، فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

نکات مهم برای داشتن یک پیج فروشگاهی

نکات مهم برای داشتن یک پیج فروشگاهی موفق در اینستاگرام

برای داشتن یک پیج فروشگاهی موفق، نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

  1. تولید محتوای کاملی از محصولات خود داشته باشید. عکس‌های زیبا و باکیفیت از محصولات خود پست کنید، از محصولات خود فیلم بگیرید، در فیلم همه توضیحات لازم را به صورت شفاهی ارائه دهید و همه زوایای محصول را نشان دهید و استوری کنید.
  2. توضیحات جامع راجع به محصول در کپشن قرار دهید و مخاطب را برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به محصول به دایرکت یا واتساپ هدایت نکنید. مثلاً اگر کارتان فروش آنلاین لباس است، سایز، جنس، رنگ‌بندی و قیمت را در کپشن ذکر کنید.
  3. در ارتباط با محصولات خود، محتوای آموزشی تهیه کنید و در پیج خود به اشتراک بگذارید. مثلاً اگر پیج فروش لباس دارید، برای مخاطبین خود از نحوه استایل کردن، فیلم و عکس آموزشی قرار دهید. اگر لوازم چوبی منزل می‌فروشید، اصول دکور و دیزاین منزل را نیز به مخاطبین خود آموزش دهید.
  4. از هشتگ برای معرفی محصول یا برندتان در کپشن استفاده کنید. برای آشنایی با اهمیت و اصول هشتگ‌گذاری حرفه‌ای  به مقاله‌ای که در این زمینه تهیه کرده‌ایم مراجعه نمایید.
  5. سعی کنید با استفاده از روش‌های مختلف، میزان بازدید و تعداد فالوور پیجتان را افزایش دهید.
  6. برای افزایش فروش خود از تبلیغات غافل نشوید. برای آشنایی با روش‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام  به مقاله مربوطه مراجعه کنید.
  7. کامنت و دایرکت‌های ارسالی مخاطبین خود را بدون پاسخ نگذارید. برای آشنایی با اصول درج کامنت در اینستاگرام، این مقاله را مطالعه نمایید.

ایجاد پیج مستقیم برای ارائه خدمات تخصصی

اگر در زمینه خاصی مهارت دارید به راحتی می‌توانید با تولید محتوای مناسب از اینستاگرام کسب درآمد کنید. اگر مدرس زبان‌های خارجی هستید، در تعمیر لوازم‌خانگی مهارت دارید، برنامه‌نویسی می‌دانید، عکاسی می‌کنید، آشپزی‌تان حرفه‌ای است، طراح داخلی هستید یا هر تخصص دیگری دارید می‌توانید در زمینه تخصص خود محتوای آموزشی تولید کنید و افراد را جذب پیج خود کنید.
به مرور زمان و با تولید محتوای حرفه‌ای و باکیفیت نه تنها مشتریانی برای خدمات خود پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید در زمینه کاری خود تبدیل به برند شوید. بعد از برند شدن در اینستاگرام، تقاضا برای خرید بسته‌های آموزشی شما یا شرکت در کلاس‌های خصوصی، ورکشاپ‌ها و وبینارهای آموزشی شما افزایش خواهد یافت و می‌توانید از آن طریق هم برای خود درآمد ایجاد کنید.
مثلاً اگر فعالیت شما در اینستاگرام در زمینه عکاسی است، به مرور زمان افراد زیادی را پیدا می‌کنید که می‌خواهند شما به مناسبت‌های مختلف از آنها عکاسی کنید. شما همچنین می‌توانید بسته‌های آموزشی اصول عکاسی حرفه‌ای تهیه کرده و آنها را به صورت آنلاین به مخاطبین خود عرضه کنید یا به صورت دوره‌ای کلاس‌های حضوری، ورکشاپ‌ها و وبینارهایی برای تدریس یک موضوع خاص در زمینه عکاسی حرفه‌ای برگزار کنید.

تولید محتوای تبلیغاتی

تولید محتوای تبلیغاتی

در این روش، افرادی که در اینستاگرام فالوور زیادی دارند می‌توانند در ازای دریافت مبلغ معینی، کالا یا خدمات پیج‌های فروشگاهی را معرفی و تبلیغ کنند. در این روش شما در درجه اول نیاز به جذب فالوور و داشتن پیجی پربازدید دارید تا در درجه دوم بتوانید از طریق بازاریابی محتوا کسب درآمد کنید. به طور مثال فردی که کلیپ‌های طنز تولید می‌کند، می‌تواند در ویدئوهای طنز خود به برند خاصی اشاره کند تا مخاطبانش به سمت آن برند سرازیر شوند. حتی اگر فردی تنها از روزمره‌هایش پست و استوری می‌گذارد می‌تواند با معرفی و تبلیغ پیج‌های مختلف که محصولات و محتوایشان در طول روز به کارش می‌آیند درآمد زیادی کسب کند.

یکی از راه‌های جذب فالوور، استفاده از ربات‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. برای آشنایی با نحوه کار این ربات‌ها، مقاله زیر را مطالعه کنید.

تولید محتوای اینستاگرام

امروزه با گسترش استفاده از شبکه‌های مجازی تقاضا برای شغل تولید محتوای اینستاگرام بیشتر شده است به همین دلیل اگر شما خود را فرد خلاقی می‌دانید می‌توانید به عنوان تولیدکننده محتوا برای پیج‌های مختلف اینستاگرام فعالیت کنید. این تولید محتوا می‌تواند بسته به تخصص و مهارت شما فرم‌های مختلفی داشته باشد.

  • اگر از عکاسی سررشته دارید برای کارفرما عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای بگیرید.
  • اگر به ادیت ویدئو تسلط دارید می‌توانید محتوای ویدئویی بسازید.
  • اگر کارتان سرچ و تولید محتوای متنی است می‌توانید بنا به درخواست کارفرما، درباره عنوان موردنظر کارفرما تحقیق کرده و متن بنویسید.

مزیت این نوع کار کردن در این است که شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری با شرکت‌ها و برندهای مختلف قرارداد همکاری امضا کنید.

همکاری در فروش

در این روش فردی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام است، ولی هیچ محصول یا خدمتی برای عرضه ندارد می‌تواند با راه‌اندازی پیج فروشگاهی محصولات سایر فروشگاه‌ها را تبلیغ و آنها را به فروش برساند.

فروش پیج پر فالوور اینستاگرام

فروش پیج پر فالوور اینستاگرام از معمول‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام به شمار می‌رود که البته زیاد توصیه نمی‌شود چراکه غیراخلاقی است به این دلیل که شما حقوق دنبال‌کنندگان خود را نادیده می‌گیرید. اگر شما تبحر خاصی در جذب فالوور دارید خیلی راحت می‌توانید با ایجاد حساب کاربری و جذب فالوور با استفاده از تکنیک‌های مختلف، آن را به شخص یا شرکت بفروشید و از این طریق به درآمد هنگفتی دست پیدا کنید. قطعاً برای شما نیز پیش آمده که پیج یا صفحه‌ای را دنبال می‌کنید ولی پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوید نام صفحه و محتوای آن تغییر کرده است این در واقع همان فروش پیج یا حساب کاربری است.

اشتراک‌گذاری سایت‌های مختلف در پیج خود یا affiliate marketing

بسیاری از شرکت‌های بزرگ در بخش همکاری وب‌سایتشان، یک لینک اختصاصی به افراد می‌دهند تا آن را در پیج خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف من‌جمله توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام قرار دهند و مخاطبین خود را به خرید از این وبسایت‌ها تشویق کنند. اگر شما نیز فالوور زیادی در اینستاگرام دارید می‌توانید لینک سایت‌های مختلف را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید و با معرفی محصولات آن وبسایت، مخاطبین خود را به بازدید از وبسایت و خرید از آن ترغیب کنید. در این صورت به ازای هر خریدی که از طریق لینک شما از آن وبسایت صورت گیرد پورسانتی نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

مدیریت پیج یا ادمین

بیشتر کسب‌وکارها یا پیج‌های پرمخاطب اینستاگرام توسط ادمین اداره می‌شوند. اگر به یک گوشی هوشمند، اینترنت و زمان کافی دسترسی دارید می‌توانید با عقد قرارداد مدیریت یا ادمینی پیج اینستاگرام شرکت‌ها یا افراد مختلف را برعهده بگیرید و از این طریق برای خود درآمد کسب کنید. روزانه آگهی‌های استخدام زیادی برای مدیریت پیج و استخدام ادمین منتشر می‌شود که نشان‌دهنده بازار خوب این شغل است.

کسب درآمد از طریق فروش فالو، لایک و کامنت

با توجه به اینکه بیشتر افراد از اینستاگرام استفاده می‌کنند شرکت‌ها و برندهای مختلف برای دیده شدن و آگاهی مخاطبان از برندشان از روش‌های مختلفی همچون تبلیغات، تعامل با افراد مشهور و… استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های بسیار معمول برای دیده شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام و برند سازی خرید فالو، لایک و کامنت است. به همین دلیل بسیاری از این شرکت‌ها به افرادی که در زمینه فروش فالو، لایک و کامنت فعالیت می‌کنند مبلغی را پرداخت می‌کنند تا به مخاطبان خود بگوید که فلان پست یا پیج را فالو و برای آن کامنت بگذارید که شما با عضویت در این شرکت‌ها می‌توانید با گذاشتن لایک یا کامنت و فالو برای خود درآمد کسب کنید.

سخن پایانی
کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام واقعیتی انکارناپذیر در میان کسب‌وکارهای آنلاین به شمار می‌رود. البته برای این منظور شما باید وقت زیادی را صرف کنید چراکه کار ساده‌ای نیست. اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید باید کمی خلاق و در عین حال باهوش و باحوصله باشید. ما در این مقاله به برخی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام اشاره کوتاهی نمودیم که امیدواریم مفید واقع‌شده باشد

ربات افزایش فالوور اینستاگرام