ربات افزایش فالوور توییتر

ربات افزایش فالوور توییتر

ربات افزایش فالوور توییتر
این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای افزایش فالوور توییتر است. ربات های این پکیج دارای تضمین بلاک نـشدن بوده و با افزایش تعامل اکانت توییتر شما سبب افزایش تعداد فالورهای شما می‌شوند.
 

این محصول، پنلی و شارژی نـیست!

بلکه یک نرم افزار دائمی است و جذب فالوور با آن هزینه‌ای ندارد!ربات افزایش فالوور توییتر ما، در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) نصب می‌شود و هر فعالیت تعاملی (فالو، آنفالو، لایک، ریپلای و …) که به وسیله آن انجام دهید هزینه‌ای ندارد.

 

پاسخ به چند پرسش مهم

 

در هر روز چه تعداد فعالیت (فالو و لایک و ریپلای) با ربات میتوان انجام داد؟ مهم

 
به طور کلی یک اکانت معمولی (که حداقل 6 ماه از زمان ایجادش گذشته است) میتواند
حدوداً 50 فالو در ساعت (و حدود 400 فالو در روز)
حدوداً 20 ریپلای در ساعت (و حدود 150 ریپلای در روز)
حدوداً 100 لایک در ساعت (و حدود 800 لایک در روز)
انجام دهد.
چرا میگوییم حدوداً؟ زیرا توییتر یک سیستم امتیازدهی و اعتباردهی به اکانت‌ها دارد که به قدمت اکانت و نسبت تعامل دیگران با آن اکانت وابسته است؛ یعنی هر چه اکانت قدیمی‌تر بوده و افراد بیشتری با آن تعامل داشته باشند توییتر، امتیاز مثبت بیشتری به آن اکانت داده و در نتیجه تعداد فعالیت‌هایی که میتوان با آن اکانت میتوان انجام داد نیز بیشتر خواهد بود.هشدارطبق سیستم امتیازدهی توییتر (که در بالا گفتیم) باید نسبت به اکانت‌های تازه ساخته شده (کمتر از 6 ماه) حساسیت بیشتری به خرج دهید (زیرا امتیاز و اعتبار آنها نزد توییتر بسیار پایین است) و باید تعداد فعالیت آنها را به تعداد بسیار کمتری نسبت به تعداد مطرح شده در بالا محدود کنید.

امکان فالو هدفمند

ربات میتواند فالوورها، فالویینگ‌ها، لایک‌کنندگان و ریپلای‌گذاران آی دی هدف در توییتر را برایتان فالو کند.

مزیت: جذب فالوور

فالو کردن افراد، آنها را ترغیب میکند تا سری به اکانت توییتر شما بزنند، توییت هایتان را بررسی کنند و حتی ممکن است به شما فالوبک بدهند که در نهایت منجر به افزایش تعامل و جذب مخاطب بیشتر برای اکانت شما میگردد.

دارای لیست سیاه

ربات، آیدی‌هایی را که هدف فعالیت‌های ترویجی (نظیر فالو) قرار گرفته‌اند در لیست سیاه قرار خواهد داد.

مزیت: آزاردهنده نبودن فعالیت‌ اکانت شما برای مخاطبین هدف

درج خودکار آیدی‌ها در بلک لیست سبب میشود تا این آیدی‌ها به صورت مکرر هدف فعالیت‌های ربات قرار نگیرند و فعالیت اکانت شما برای مخاطبین هدفتان آزاردهنده نباشد.

بدون نیاز به پسورد

ربات توییتر ما بدون اینکه پسورد و سایر اطلاعات لاگین به اکانت تویئیترتان را از شما بگیرد میتواند با اکانت شما به فعالیت‌های تعاملی در توییتر بپردازد.

مزیت: امنیت بالا

از آنجا که برای کار با این ربات، لازم نیست پسورد و سایر اطلاعات شخصی خود را در اختیار آن قرار دهید خیالتان از امنیت اکانت توییترتان راحت خواهد بود.

انجام هزاران فعالیت (لایک، ریپلای، فالو) در هفته

ربات توییتر ما، با اکانت شما هزاران فعالیت تعاملی در هفته انجام می‌دهد؛ افراد را فالو میکند، برایشان ریپلای میگذارد یا توییت‌هایشان را لایک میزند.

مزیت: جذب 500 تا 1K فالوور واقعی در هفته

افراد با مشاهده لایک و ریپلای یا درخواست فالو از جانب شما (که نمیدانند توسط ربات انجام شده است) ترغیب میشوند تا از پیجتان دیدن کرده و به میل خودشان شما را فالو ‌کنند.

امکان استفاده برای چندین اکانت

ربات محدود به یک اکانت نیست و هیچ محدودیتی در زمینه تعداد اکانت ندارد؛ البته امکان استفاده همزمان از اکانت ها وجود ندارد.

مزیت: کاهش هزینه‌ها

اگر چندین اکانت توییتر داشته باشید لازم نیست برای هر یک از آنها یک ربات جداگانه تهیه کنید و در همان یک رباتی که دارید میتوانید در زمان دلخواهتان، اکانت توییتر معرفی شده به ربات را تغییر دهید.

استفاده از ماوس سیستم برای شبیه‌سازی رفتار انسانی

ربات میتواند وارد هشتگ‌های موردنظر شما شود و پست‌هایی که در ذیل آن هشتگ منتشر شده‌اند را لایک کند و یا برایشان کامنت بگذارد.

مزیت: شناسایی نشدن به عنوان ربات عیب: مشغول شدن سیستم به هنگام فعالیت ربات

شما نمیتوانید حین کار ربات، از سیستمتان استفاده کنید؛ اما همین ویژگی، سبب می‌شود توییتر نتواند ربات را از کاربر انسانی تشخیص داده و مانع فعالیتش ‌شود.

لایک و ریپلای هشتگ

ربات میتواند وارد هشتگ‌های موردنظر شما شود و توییت‌هایی که با آن هشتگ منتشر شده‌اند را لایک کند و یا برایشان ریپلای بگذارد.

مزیت: دیده شدن هدفمند

اگر هشتگ به درستی و مرتبط با کارتان انتخاب شود، لایک و ریپلای توییت‌های آن هشتگ، توجه کاربرانی را به پیج شما جلب می‌کند که در حوزه کاری شما فعال هستند و باعث جذب مخاطب هدفمند برایتان میشود.

امکان آنفالو

ربات موجود در این پکیج میتواند در 2 حالت (با بررسی تاریخ فالو و بدون بررسی تاریخ) آیدی‌های فالو شده را از فالویینگ‌های پیجتان حذف کند.

مزیت: عملکرد بهتر پیج

اگر با فالو کردن افراد مختلف به منظور جذب مخاطب، تعداد فالویینگ‌هایتان بسیار بیشتر از تعداد فالوورهایتان شود به اعتبار پیجتان ضربه میزند؛ لذا آنفالو کردن این افراد، به نفع اکانت شما خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Disk Drive: S.S.D
  • CPU: 6-Core 2 GH.z
  • RAM: 6 GB

پیش نیازها

  • اجرا فقط بر روی ویندوز Windows (10 تا 11 ,Server 2016-2022)
  • آخریدن ورژن مرورگر فایرفاکس Firefox (آخرین ورژن)
  •  
 

متن سربرگ خود را وارد کنید

ربات افزایش فالوور توییتر