ربات کامنت گذار و بک لینک گیر

ربات کامنت گذار و بک لینک گیر

ربات کامنت گذار و بک لینک گیر

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد است که میتوانند کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک سایت تان) را به صورت کاملاً خودکار در بخش کامنت گذاری (بخش نظرات) و یا در بخش “تماس با ما” سایت های دیگر درج کنند. هزاران سایت آماده برای کامنت گذاری و قابلیت جمع آوری لینک از گوگل، از دیگر بخش‌های این پکیج هستند.

 
 

این محصول، پنلی و شارژی نیست!

نیاز به هیچگونه هزینه اضافه به ازاء هر کامنت ندارید!ربات کامنت‌گذار و بک‌لینک‌گیر ما، یک محصول نرم افزاری است که در سیستم (کامپیوتر ویندوزی) شما نصب می‌شود و هر تعداد کامنت که به وسیله آن در سایت‌ها ثبت نمایید هزینه اضافه‌ای برای شما ندارد.

 

نکته مهم درباره درصد موفقیت

 

درصد موفقیت ربات چه قدر است؟ آیا میتواند در تمام سایت ها کامنت بگذارد؟ مهم

 

درصد موفقیت ربات در درج کامنت به سایت مقصد (سایتی که میخواهید در آن کامنت بگذارید) بستگی دارد؛ به عنوان مثال، بسیاری از سایت‌ها اصلاً بخش کامنت ندارند که ربات بتواند در آنها کامنت بگذارد. برخی وبسایت‌ها نیز ساختار استانداردی ندارند که ربات بتواند بخش کامنت گذاری آنها را پیدا کند. در بسیاری از موارد نیز کامنت شما در سایت مقصد درج میشود اما انتشار نهایی آن، به تأیید ادمین وبسایت نمیرسد؛ یعنی با وجود اینکه ربات فعالیتهای متعددی را برای شما انجام میدهد اما در نهایت ممکن است تعداد بسیار کمی بک لینک دریافت کنید. با این حال از آنجایی که…

  1. ربات کامنت گذار یک ربات کاملاً خودکار و بی دردسر است
  2. با یک بار خرید، هیچ هزینه اضافه‌ای برای درج کامنت ها ندارد
  3. هیچ محدودیتی در مقدار استفاده ندارد
  4. بار زیادی به سیستم تان اضافه نکرده و در حین فعالیت کارتان را مختل نخواهد کرد
  5. و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد

اگر شما فقط 5% موفقیت در دریافت بک لینک از لیست سایت هایتان داشته باشید باز هم قطعا ارزش خرید و استفاده کردن را دارد. زیرا همانطور که میدانید قیمت دریافت فقط یک بک لینک از یک سایت معتبر ممکن است چند برابر قیمت ربات باشد. خودتان برای یک لیست 10 هزار تایی در نظر بگرید اگه ربات بتواند در 500 وبسایت برایتان بک لینک فراهم کند چقدر برایتان ارزشمند خواهد بود!

 

 

ثبت کامنت در بخش کامنت‌گذاری سایت‌ها

ربات میتواند وارد وبسایت‌های موردنظر شما شود، بخش کامنت وبسایت‌ها را پیدا کند و کامنت شما را در این بخش وارد کند.

مزیت: ایجاد بک‌لینک‌های رایگان

شما میتوانید لینک وبسایت خود را در متن پیام بنویسید تا با ثبت آن در بخش کامنت هر وبسایت، یک بک‌لینک برای سایت خودتان دریافت نمایید.

امکان تنظیم طولانی مدت

شما میتوانید ربات را برای یک دوره طولانی چند روزه یا هفته‌ای تنظیم کنید.

مزیت: صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما

با تنظیم طولانی مدت ربات، دیگر نیاز نیست که برای مدتی طولانی، قبل از هر بار اجرای ربات آن را تنظیم کنید و بدین ترتیب در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

ارائه گزارش از نتیجه کامنت گذاری

ربات پس از ثبت هر کامنت، گزارشی از وضعیت انجام آن در فایل اکسل به شما ارائه خواهد داد تا مطلع شوید که کامنت شما در کدام وبسایت‌ها با موفقیت به ثبت رسیده و در کدام وبسایت‌ها ناموفق بوده است.

مزیت: اطلاع کامل از وضعیت ثبت کامنت‌ها

دریافت گزارش از نتیجه کار ربات به شما کمک میکند تا از موفقیت یا عدم موفقیت ثبت شدن کامنت‌ها اطلاع کامل داشته باشید و بتوانید تصمیم‌های درستی اتخاذ کنید.

آزاد بودن سیستم به هنگام اجرای ربات

ما ربات کامنتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که به هنگام اجرا، از ماوس و کیبورد سیستم شما استفاده نکند.

مزیت: امکان استفاده از سیستم به هنگام اجرای ربات

مزیتی که استفاده نکردن از ماوس و کیبورد دارد آن است که شما میتوانید همزمان با فعالیت ربات، از سیستم‌تان برای انجام سایر امور شخصی نیز استفاده نمایید.

حل خودکار کپچا

ربات میتواند به صورت خودکار دو نوع کپچا (کپچای تصویری و کپچای من ربات نیستم) را حل کند. البته حل هر کپچا ممکن است 10 تومان (تک تومنی) و یا کمی بیشتر هزینه داشته باشد. توضیح بیشتر… 

مزیت: بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی

این ویژگی سبب میشود ربات به هنگام مواجهه با کپچا قبل از ثبت نهایی کامنت، به دخالت نیروی انسانی برای طی ادامه پروسه نیاز نداشته و کاملاً خودکار عمل کند.

امکان جمع‌آوری لینک از گوگل

ربات میتواند کلمه کلیدی موردنظر شما را در گوگل سرچ کند و لینک‌های ظاهر شده در صفحه نتایج سرچ به هر تعداد که بخواهید جمع‌آوری کرده و در یک فایل اکسل ذخیره کند.

مزیت: تهیه بانک هدفمند از آدرس وبسایت‌ها

شما میتوانید بانک هدفمندی از آدرس وبسایت‌های مرتبط به موضوعات مختلف (مثلا زمینه کاری خودتان) فراهم کرده و برای امور مختلف (ثبت کامنت یا ارتباط با ادمین سایت) از آن استفاده کنید.

درج پیام در بخش تماس با ما سایت‌ها

ربات میتواند وارد وبسایت موردنظرتان شود، بخش تماس با ما این سایت ها را پیدا کند و در بخش پیامگذاری این صفحات، پیامتان را برای صاحب وبسایت ارسال نماید.

مزیت: ارتباط با ادمین وبسایت‌ها برای بازاریابی و فروش

اگر قصد همکاری با برخی وبسایت‌ها را دارید (مثلاً برای فروش محصولاتتان) میتوانید با استفاده از این ویژگی ربات، به راحتی محصول خود را به انبوهی از صاحبین وبسایت‌ها معرفی کنید.

ثبت کامنت در blogspot

ربات میتواند به اکانت گوگل شما لاگین کند، وارد صفحات موردنظر شما در بلاگ اسپات شده و کامنت موردنظرتان را در این صفحات ثبت کند.

مزیت: دریافت لینک فالو، از بلاگ‌های معتبر در Blogspot

از آنجاییکه درج کامنت و دریافت لینک فالو در بلاگ اسپات آزاد است و بلاگ‌های باارزشی نیز در سرویس بلاگ اسپات وجود دارند؛ قطعاً کامنتگذاری در این بلاگ‌ها برای هر کسی با ارزش خواهد بود.

ثبت کامنت در بخش کامنت‌گذاری سایت‌ها

ربات میتواند وارد وبسایت‌های موردنظر شما شود، بخش کامنت وبسایت‌ها را پیدا کند و کامنت شما را در این بخش وارد کند.

مزیت: ایجاد بک‌لینک‌های رایگان

شما میتوانید لینک وبسایت خود را در متن پیام بنویسید تا با ثبت آن در بخش کامنت هر وبسایت، یک بک‌لینک برای سایت خودتان دریافت نمایید.

پرسش و پاسخ درباره ربات کامنت گذار در سایت ها

 

بعد از تهیه ربات، باز نیاز است هزینه ای پرداخت کنیم؟

 
حل کپچا شامل هزینه است، اما این هزینه بسیار ارزان است. حل هر کپچا ممکن است 5 تومان و یا کمی بیشتر هزینه داشته باشد.
در داخل پکیج راهنمایی های لازم برای پرداخت هزینه حل کپچا درج شده است.

لایسنس خریداری شده بر روی چند کامپیوتر یا سرور قابل اجراست؟

 
در حال حاضر لایسنس برنامه، تک کاربره بوده و تنها میتوان بر روی 1 کامپیوتر (یا سرور) از آن استفاده کرد. اگر بخواهید روی چندین کامپیوتر آن را اجرا کنید برای هر دستگاه باید یک لایسنس جداگانه تهیه نمایید. به طور همزمان، خیر. لایسنس نرم‌افزار تک کاربره بوده و بطور همزمان، فقط در 1 کامپیوتر (یا سرور) قابل استفاده است. امّا لایسنس‌ها قابلیت جابجایی از یک کامپیوتر (یا سرور) به یک کامپیوتر دیگر (یا سرور دیگر) را دارند. یعنی میتوانید لایسنسی که بر روی یک کامپیوتر نصب کرده‌اید را حذف نموده و در یک سیستم جدید نصب نمایید.
 

آیا میتوانیم از ربات کامنت گذار و بک لینک گیر در سرور مجازی استفاده کرد؟

 
بله، البته توصیه میکنیم نرم افزار را در سیستم شخصی استفاده کنید اما نرم افزار قابلیت اجرا در تمام نسخه ها ویندوز که بر روی سرورها مجازی نصب میشوند را داراست.
 

آیا میتوانیم چندین ربات کامنت گذار را بر روی یک سیستم (کامپیوتر) اجرا کنیم؟

 

 
بله، به دلیل اینکه ماوس و کیبورد سیستم درگیر کار ربات نمی شود و تا جایی که سیستم شما جوابگو اجرای چند ربات باشد می توان بر روی یک سیستم چند ربات را اجرا نمود.

چرا ربات کامنت گذار و بک‌لینک‌گیر یک اسپمر نیست؟

 

 
در مقوله ارسال کامنت، زمانی شما یک Spammer یا آزار دهنده تلقی خواهید شد که کامنتتان را در صفحه‌ای ارسال کنید که هیچ ارتباطی با موضوع آن صفحه ندارد یا در یک سایت واحد، چندین بار کامنت ‌تان را بصورت تکراری در جاهای مختلف درج نمایید ما این ربات را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که تا حد امکان جلوی درج کامنت‌های تکراری و ایجاد مزاحمت را می‌گیرد.

ربات امکان جستجو در گوگل و پیدا کردن سایت‌های مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما را دارد، که اگر از این امکانات ربات به خوبی استفاده نمایید، مشکلی از بابت درج کامنت‌های نامرتبط، نخواهید داشت همچنین برای جلوگیری از ارسالهای تکراری، امکان بلک لیست را در ربات تعبیه کرده‌ایم، تا پس از ثبت موفقیت آمیز یک کامنت، نام سایت مقصد در لیست سیاه قرار گرفته و از ارسال مجدد کامنت در آن جلوگیری شود.
 
 

سرعت ربات کامنت گذار چه قدر است؟

 
ربات کامنت‌گذار میتواند بسته به سرعت اینترنت و وبسایت، 2-3 کامنت در هر دقیقه ثبت کند. البته شما میتوانید با کپی کردن فایل‌های ربات در چندین پوشه و تنظیمات جداگانه برای هر یک، بیش از یک ربات کامنتگذار را در یک سیستم اجرا نمایید تا سرعت کار افزایش یابد. اما دقت داشته باشید که تضمین ما اجرای یک ربات در یک سیستم میباشد و خرید شما نیز در حقیقت برای یک سیستم و یک کاربر است اما از طرف ما محدودیتی برای کپی کردن و اجرای چندین ربات به طور همزمان اعمال نشده است.
 

آیا میتوانیم از این ربات برای گرفتن بک لینک و ارتقا سئو استفاده کنیم؟

 

 
بله، بطور کل هر چیزی که شما در متن پیام خود بنویسید ربات آن را به عنوان کامنت در سایت‌ها ثبت خواهد کرد، بنابراین اگر صاحب وبسایت هستید میتوانید لینک وبسایت خود را در متن پیام بنویسید تا پس از ثبت کامنت‌هایتان، یک بک لینک برای سایت خودتان دریافت نمایید.
البته ثبت نهایی کامنت‌ها اغلب به تایید مدیر سایت مقصد بستگی دارد که آیا در مورد لینک‌ها حساس است یا خیر! بسیاری از سایت ها هستند که سیستم نظارتی بر روی کامنت ها نداشته و در نتیجه اگر شما سایت‌های مناسبی برای این کار انتخاب نمایید، می‌توانید به کمک ربات کامنت گذار، برای سایت خودتان بک لینک‌های متعددی بدست بیاورید.
 
 
 

پیش نیازها

  • اجرا فقط بر روی ویندوز Windows (10 تا 11 ,Server 2016-2022)
  • آخریدن ورژن مرورگر فایرفاکس Firefox (آخرین ورژن)

حداقل سیستم مورد نیاز

  • Disk Drive: S.S.D
  • CPU: 4-Core 2 GH.z
  • RAM: 4 GB
ربات کامنت گذار و بک لینک گیر