سفارش انواع ربات هوشمند و اتوماتیک

خدمات سفارشی سایت ما

امور خدماتی که در سایت ما به صورت دائمی ارائه میشوند شامل موارد زیر هستند
Selling Ready-Made Accounts

تهیه اکانت (شامل اکانت تلگرام، اینستاگرام، گوگل و …)

Providing Golden Support

ارائه پشتیبانی طلایی (برای ارسال انبوه پیام در تلگرام، واتساپ و اینستاگرام)

علاوه بر موارد فوق، اگر شما امور خدماتی دیگری در نظر داشته باشید که همراستا با زمینه کاری ما بوده و انجام آنها توسط ما امکان پذیر باشد, خوشحال خواهیم شد که در خدمت شما باشیم.

توجه داشته باشید کار اصلی ما طراحی ربات های نرم افزاری است و بخش خدمات را برای رفاه حال مشتریان مان راه اندازی کرده ایم تا اگر وقت یا منابع لازم برای کار با نرم افزار های ما را ندارند بتوانیم کمک حال شان باشیم. همچنین لازم است توجه داشته باشید که بخش اعظم امور خدماتی را یکسری تیم های تخصصی و افرادی که طرف قرار داد ما هستند انجام میدهند و ما بیشتر ناظر و واسطه انجام این کارها هستیم.

سفارش انواع ربات هوشمند و اتوماتیک
تخصص ما ساخت ربات‌های نرم افزاریست! اگر ربات مورد نظر خود را در لیست ربات های آماده ما پیدا نکردید کافیست آنرا سفارش دهید ، هر گونه رباتی را برای شما طراحی خواهیم کرد.
 

ساخت ربات اختصاصی :               برای استخراج اطلاعات از سایت های مورد نظر شما

اگر قصد استخراج اطلاعات از سایت‌های دیگری را دارید ما می‌توانیم ربات استخراج اطلاعات از آن سایت را به صورت اختصاصی برای شما طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهیم.
همانطور که احتمالاً می‌دانید، نرم افزار ما تمام کارها را به صورت ظاهری جلوی چشم شما انجام میدهد و نـمی‌تواند هیچ کاری در پشت پرده انجام دهد؛ لذا در صورتیکه سایت هدف شما، اطلاعات را برای نمایش عموم قرار داده باشد ما می‌توانیم رباتی را طراحی کنیم که این اطلاعات را به صورت خودکار از سایت استخراج کرده و در اختیارتان قرار دهد.

 

شرایط اولیه سفارش

 

حداقل سفارش در همه زمینه‌ها (استخراج، اد و ارسال) 3 هزار عدد بوده و فقط در صورتیکه بخواهید برای اولین بار این روش را تست کنید می‌توانید تعداد کمتری سفارش دهید.

 

هماهنگی برای پیام ارسالی

 

لازم است تا پیش از ثبت سفارش، متن پیام خود را با ما هماهنگ کنید. گاه ما متن پیام را برای مطابقت با قوانین ارسال در تلگرام ویرایش می‌کنیم؛ لذا پیام شما باید قبل از ارسال مورد تأیید طرفین باشد.

هماهنگی برای زمان ارسال

ظرفیت ارسال‌های روزانه محدود است؛ لذا لازم است تا قبل از ثبت سفارش، زمان موردنظر خود برای ارسال پیام را با ما در میان بگذارید تا شرایط زمانی هماهنگ شود.

 

ثبت سفارش

 

ثبت سفارش آسان است. کافیست از طریق فُرم سفارش که در پایین همین بخش قرار دارد زمینه و تعداد سفارشتان را ثبت کنید و پرداخت وجه را بصورت آنلاین انجام دهید تا سفارشتان را نهایی کنید.

 

مراحل بعد از ثبت سفارش

 

آموزش های پس از خرید

تحویل 4 مدل پیام تبلیغاتی به ما

 

ارسال مکرر یک پیام به افراد مختلف سبب میشود تلگرام آن پیام را تبلیغاتی شناسایی کند و ارسال آن را محدود نماید؛ لذا شما پس از ثبت سفارش، با هماهنگی و راهنمایی تیم خدمات ما 4 نمونه کاملاً متفاوت (از لحاظ متن، لینک و …) از پیام تبلیغاتی خود را تهیه نموده و در اختیار ما قرار دهید تا به مخاطبین هدف شما ارسال کنیم. بدین ترتیب تلگرام نمی‌تواند تشخیص دهد که این پیام‌های ارسالی تبلیغاتی هستند و مشکلی در ارسال‌ها به وجود نخواهد آمد.
 

پیگیری سفارش شما توسط ما

 

بعد از اینکه سفارش خود را در زمینه خدماتی موردنظرتان در سایت ثبت کردید ما سفارش شما را به تیم‌های خدمات تلگرام انتقال می‌دهیم تا خدمات درخواستی شما را در زمان هماهنگ شده انجام دهند. البته لازم است تا در زمان مقرّر خودتان نیز پیگیر کارتان باشید و در صورت نیاز به احراز هویت برای انجام سفارشتان همراهی لازم را با ما داشته باشید.
 

ارسال گزارش کار

 

در صورت تمایل، چند روز بعد از اتمام انجام سفارش شما گزارش کاری از ارسال‌ها یا ادهای موفق و ناموفق در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این فایل اکسل، لیست شماره‎‌ یا آیدی مخاطبین، پیام ارسالی به آنان و موفقیت ارسال (با عبارت Done) یا عدم موفقیت ارسال (با عبارت Failed) در ستون‌های مجزا و به تفکیک مشخص می‌شود.
 

بازگشت وجه برای سفارش ناموفق

 

اگر به هر دلیلی ارسال‌های شما با موفقیت به مخاطبین ارسال نشود (و این تعداد بیشتر از 5 درصد کل تعداد سفارش شما باشد) می‌توانید درخواست بازگشت وجه خود را به چت پشتیبانی ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که نصف مبلغ پرداختی به ازای تعداد پیام‌های ارسال نشده‌ به شما برگشت داده خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید که این بازگشت وجه قطعاً به نفع ما نـخواهد بود زیرا ما برای تمامی ارسال‌ها (چه با موفقیت انجام شوند و چه نشوند) به یک اندازه کار انجام می‌دهیم و منابع مصرف می‌کنیم اما بازگشت وجه به ازای ارسال‌های ناموفق را برای تکریم مشتری انجام می‌دهیم.
 

پرسش و پاسخدرباره خدمات تلگرام

 

اگر با وجود بررسی اعتبار شرکت ما باز هم حساسیت و وسواس زیادی نسبت به صحت انجام خدمات درخواستی خود دارید می‌توانید تعدادی از آیدی‌ها یا شماره‌های خودتان یا آشنایانتان را (بصورت رندوم) در بانک آیدی یا شماره موردنظرتان قرار دهید تا در بین ارسال‌ها پیام به دست شما نیز برسد و بدین طریق نسبت به انجام شدن کامل سفارش خود، اطمینان خاطر بیشتری کسب کنید.
 
سفارش انواع ربات هوشمند و اتوماتیک