شماره سریال برنامه اجرا کننده نرم افزار

شماره سریال برنامه اجرا کننده نرم افزار
شماره سریال برنامه اجرا کننده نرم افزار
با تعویض ویندوز بر روی همان سیستم، برای شماره سریال مشکلی پیش نیامده و قابل استفاده مجدد خواهد بود.
 
هنگام استفاده از ربات ارسال پیام انبوه ، ماوس و کیبورد سیستم شما قابل استفاده نخواهد بود
توجه داشته باشید که به همراه اغلب محصولات جانبی 1 عدد شماره سریال برنامه اجرا کننده ارائه می شود . لذا اگر قصدتان خرید محصولاتی نظیر ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ ، ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام ، ربات اینستاگرام یا مواردی از این دست می باشد نیاز به خرید جداگانه شماره سریال نخواهید داشت.
 

رابط کاربری ساده و سر راست

محیط کاربری هر کدام از برنامه های نرم افزار کاربر مجازی دقیقاً متناسب با ماهیت همان برنامه چیده شده اند و دارای آموزش های فارسی و پشتیبانی برای یادگیری هستند

قابلیت خودکارسازی امور متنوع کامپیوتری

با استفاده از نرم افزار کاربر مجازی می توان امور تحت وب (در مرورگر کروم، فایرفاکس و…) و یا امور مرتبط با نرم افزارهای ویندوزی (نظیر نرم افزار های حسابداری، اکسل و…) و حل کپچا و موارد متعدد دیگر را خودکار سازی نمود.

پاسخ به چند پرسش مهم

 

چرا زبان نرم افزار ما انگلیسی شده است؟

 
ما در ابتدای امر، فقط در ایران و با زبان فارسی مشغول به فعالیت بودیم اما بعد از ترجمه بخشی از وبسایت به زبان انگلیسی، با استقبال مطلوبی در بازار بین المللی مواجه شدیم که ما را بر آن داشت کلیه مطالب وبسایت و نرم افزارمان را به زبان انگلیسی ترجمه کنیم. از آنجاییکه نرم افزار ما تک زبانه بود، ترجمه آن باعث شد در حال حاضر نرم افزار فقط به زبان انگلیسی در دسترس باشد؛ اما در آینده نزدیک با ایجاد بستر برنامه نویسی چند زبانه، زبان فارسی را مجدداً به نرم افزار اضافه خواهیم کرد.
البته در بخش فارسی، تمام فایل های جانبی و تمام منابع آموزشی، فارسی هستند یعنی محصولات به گونه ای طراحی شده اند که شما عزیزان انگلیسی بودن زبان نرم افزار را حس نخواهید کرد و هیچ مشکلی در استفاده از محصولات نخواهید داشت.

با نسخه آزمایشی یک کاری را ضبط می کنم اما زمان اجرا، خطا می دهد. باید کار خاصی انجام دهم؟

 
در بخش محصولات جانبی شاهد انبوهی از ربات های آماده در زمینه های مختلف هستیم که نشان می دهد در بسیاری از کارها می توان ربات های بی نقصی با نرم افزار کاربر مجازی تهیه نمود به شرط آنکه بدانید برای کدام کار باید از چه قسمتی از نرم افزار استفاده شود. به عنوان مثال برای ساخت یک ربات تحت وب (رباتی که یک سایتی را باز کند و چند کار را داخل آن سایت انجام دهد) نباید از برنامه ضبط کننده استفاده کرد زیرا امور تحت وب، اکشن های مخصوص به خود را دارد که با برنامه ضبط کننده قابل ضبط نبوده و فقط از طریق برنامه ویراستار می توان آنها را پیاده سازی نمود. همچنین در مورد باز کردن My Computer و کار با فایل ها یا پوشه نیز استفاده از برنامه ضبط کننده کار درستی نبودهو باید از اکشن های مخصوص به این کار که در برنامه ویراستار در بخش اکشن های File & Folders قرار گرفته است استفاده نمود.
توصیه می کنیم قبل از شروع ساخت یک ماکروی واقعی، فیلم های مختلف موجود در سایت را تماشا کرده و ماکروهای نمونه ای که آموزش می دهند را در سیستم خود برای تمرین، پیاده سازی نمایید؛ سپس به سراغ پروژه واقعی خود بروید.
 
شماره سریال برنامه اجرا کننده نرم افزار